توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی بین کارگران و اقشار آسیب پذیر ملارد

تهران- ایرنا- رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملارد گفت: همزمان با شهادت امام رضا (ع) و فرارسیدن دهه وقف، یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی و ارزاق بین نیازمندان، کارگران و اقشار آسیب پذیر این شهرستان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام محمد سلیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با روز شهادت امام رضا (ع) از ۱۵۰ کارگر زحمتکش با اهدای شاخه گل و کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی تجلیل و به هر یک از این افراد بسته‌های معیشتی نیز اهدا شد.

وی با بیان اینکه بسته های معیشتی شامل برنج ،روغن، انواع حبوبات چای، قند، رب، ماکارونی و پنیر است، افزود: بسته های معیشتی به ارزش ریالی پنج میلیون ریال از محل موقوفات مرتبط و خیرین شهرستان ملارد فراهم شده‌است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملارد خاطر نشان کرد: حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند در ایام کرونا امری مهم و مورد توجه اوقاف این شهرستان به شمار می‌رود تا بتوان بخشی از معضلات معیشتی این اقشار را مرتفع کرد.

دهه وقف از ۲۴ مهر آغاز شده و تا دوم مهر ادامه دارد.

از جمله برنامه های این هفته در سال جاری با توجه به شرایط کرونا وقف هزینه‌های اربعین از سوی موکب‌داران و هیات امنای بقاع متبرکه جهت تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی بین خانواده‌های کم‌برخوردار است.

شهرستان ملارد با حدود ٤٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب استان تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha