۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۴
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84075738
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۱۱ درصدی تماس سمنانی‌ها با سامانه ۱۱۰ پلیس

سمنان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: مردم این استان در نیمه نخست امسال ۴۲ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ پلیس برقرار کردند که میزان تماس‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافت.

سردار سرتیپ دوم عبدالله حسنی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا ابراز داشت: ۵۰ درصد از تماس‌های تلفنی مردم استان سمنان با سامانه ۱۱۰ پلیس منجر به اقدام های عملیاتی شد.

وی ادامه داد: پلیس در ۳۹ درصد تماس های تلفنی مردم استان سمنان با سامانه ۱۱۰ با راهنمایی گره از کار تماس‌ گیرندگان باز کرد.

وی بیان کرد: میانگین مدت حضور پلیس استان سمنان در صحنه بعد از تماس با سامانه ۱۱۰، حدود هشت دقیقه و کمتر از میانگین کشوری است.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: میانگین مدت زمان حضور پلیس در صحنه بعد از اعلام گزارش به سامانه ۱۱۰ در کشور ۱۰ دقیقه است.

وی خاطر نشان کرد: پلیس به منظور تسریع و ارتقای عملکرد، هوشمندسازی را در اولویت کاری خود قرار داده و اکنون تمام لباس‌های پلیس مجهز به دوربین است.

وی استقرار یگان پهپادی در استان سمنان را از دیگر اقدام های انجام شده برای هوشمند سازی پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

حسنی یادآور شد: امسال بیش از ۴۰ برنامه برای گرامیداشت هفته ناجا در استان سمنان برنامه‌ریزی شده است که قالب برنامه‌ها به منظور پیشگیری از شیوع کرونا به صورت مجازی دنبال می‌شود و برخی برنامه‌های ناگزیر به برگزاری حضوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت:  تامین امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و با تمام توان به دنبال تامین امنیت و برخورد جدی با اراذل و اوباش است.

برنامه های هفته گرامیداشت ناجا امسال از ۲۷ مهرماه تا دوم آبان برگزار می شود.

گزارش تصویری مرتبط با این خبر را اینجا ببینید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha