۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۸:۵۱
کد خبرنگار: 2588
کد خبر: 84074009
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

توزیع بیش از پنج هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر در مراغه

مراغه- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه مراغه از توزیع پنج هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر در بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار سعید رشیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین بخش از سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه با توزیع لوازم التحریر و بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی همزمان با سراسر کشور ازامروز تا آخر ماه صفر در این شهرستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این مرحله از رزمایش ۸۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان با همکاری اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و بسیج اصناف مراغه در کنار بسته های معیشتی بین دانش نیازمند شهرستان توزیع می شود.

وی اضافه کرد: این بسته‌های معیشتی توسط حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج و گردان های بیت المقدس سپاه مراغه در بین نیازمندان این شهرستان توزیع خواهد شد.

وی گفت: همچنین در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه، چندین هزار پرس غذای گرم و گوشت گرم قربانی با مشارکت خیران ذبح و در بین خانوار نیازمند توزیع می شود.

وی افزود: بسیج در کنار آحاد جامعه و گروه های جهادی در قالب رزمایش مومنانه با هدف کاهش آلام خانواده های نیازمند در ایام کرونایی حضور فعالی دارند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha