مجتمع مس سرچشمه در اربعین حسینی بسته‌های حمایتی بین نیازمندان توزیع کرد

کرمان - ایرنا - مسئولان مجتمع مس سرچشمه به مناسبت‌ اربعین حسینی ۴۶۰‌ بسته فرهنگی آموزشی و ۴۰۰ بسته معیشتی‌ بین‌ دانش آموزان بی بضاعت و نیازمندان‌ شهرستان رفسنجان‌ توزیع کردند.

به گزارش ایرنا ،شامگاه‌ چهارشنبه به مناسبت‌ اربعین‌ امام‌ حسین(ع ) رزمایش مواسات و  کمک های مومنانه مجتمع مس سرچشمه در محل حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد و در این رزمایش مسئولان مجتمع مس سرچشمه ۴۰۰ خانواده بی بضاعت و ۴۶۰ دانش آموز نیازمند را که از قبل شناسایی کرده بودند مورد حمایت قرار دادند و بسته های معیشتی و بسته های فرهنگی آموزشی را بین آن ها توزیع کرد.

مدیر روابط عمومی‌ مجتمع‌ مس سرچشمه در حاشیه‌ این‌ آئین در جمع خبرنگاران گفت:  ۲ مرحله رزمایش کمک مومنانه از سوی مجتمع مس طی عید نوروز و دهه اول ماه محرم در قالب توزیع بسته های معیشتی و یکهزار کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی بین نیازمندان اجرا شد.

روح الله ابوالهادی بیان کرد: سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک های مومنانه مس سرچشمه هم به مناسبت اربعین امام حسین(ع) در قالب اهدای ۴۶۰ کیف و لوزام التحریر با ارزش هر بسته فرهنگی و آموزشی ۳۵۰ هزار تومان اجرا شد.

وی تصریح‌ کرد: در این مرحله همچنین ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان که به مناسبت اربعین تهیه شده بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

علیرضا توحیدی پور مسئول موکب شهدای صنعت‌ مس سرچشمه هم گفت: مس سرچشمه در سال های قبل در بخش های مختلف اجتماعی  کمک ها و حمایت های خود را نثار می کرد از جمله درمان رایگان بیماران نیازمند، کمک به ارتقای وضعیت معیشتی قشر ضعیف، اعطای جهیزیه و کمک به سیل زدگان .

وی با بیان  اینکه موکب شهدای صنعت مس با هدف ارائه  بیشتر خدمات‌ اجتماعی، رفع محرومیت‌ زدایی در مناطق مختلف و انجام‌ رسالت‌ اجتماعی، از ابتدای شیوع ویروس کرونا فعالیت‌ های خود را شروع کرد و به طور رسمی در بهار امسال راه اندازی شد،  افزود: ۳۰۰ نیروی افتخاری شامل آشپز و تأسیسات در این موکب فعالیت می کنند.

توحیدی پور گفت: این موکب در بروز حوادث غیرمترقبه مانند سیل خوزستان، سیستان و بلوچستان و  کرمان کمک های نقدی و غیر نقدی فراوانی ارائه کرده است و همچنین نیروهای جهادی این موکب در ایام سیل فروردین امسال در جنوب استان کرمان و سیل های خوزستان و سیستان و بلوچستان حضور یافته و به ساخت منازل و سرویس های بهداشتی پرداختند.

توحیدی پور با اشاره به اینکه دهه اول محرم مجتمع مس سرچشمه یک هزار کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی هم بین نیازمندان توزیع کرد تصریح کرد: مس سرچشمه در ایام کرونا هزاران بسته و اقلام بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین اقشار مختلف توزیع کرد.

وی خاطرنشان‌ کرد: از دیگر فعالیت‌ های این‌ موکب توزیع هفتگی ۴۰۰ پرس غذای گرم‌ بین نیازمندان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون‌ است و این خدمات و حمایت ها با پشتوانه مالی مجتمع مس سرچشمه و با حمایت های مدیر مجتمع مس سرچشمه، مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه و معاون مالی اداری این مجتمع صورت می گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha