۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۹
کد خبرنگار: 1448
کد خبر: 84064686
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کنکوری‌های زیر ۱۰۰ قائمشهری تجلیل شدند

۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۹
کد خبر: 84064686
کنکوری‌های زیر ۱۰۰ قائمشهری تجلیل شدند

ساری - ایرنا - مراسم تجلیل از ۱۵ دانش‌آموز کنکوری قائمشهری که امسال در آزمون سراسری رتبه زیر ۱۰۰ را کسب کردند ، روز یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در این مراسم با بیان اینکه آموزش و پرورش زیربنای توسعه هر کشور است، گفت : توسعه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی میسر نمی شود مگر آنکه بتوانیم حوزه های فرهنگ و آموزش و پرورش را پررنگ کنیم ، بنا بر این همه ما وظیفه داریم در حوزه تعلیم و تربیت نقش آفرینی تا دانش آموزان ما هم بتوانند در کشور نقش آفرینی کنند.

علیرضا سعدی پور از کسب سه رتبه تک رقمی کنکور سراسری توسط دانش آموزان مازندرانی در کشور خبر داد و افزود : بر این اساس رتبه دوم از شهرستان آمل، رتبه ۶ از شهرستان ساری و رتبه دهم از شهرستان بابل بوده است.

وی با اعلام اینکه در استان مازندران یکهزار و ۵۷۰ دانش آموز موفق به کسب رتبه زیر ۲ هزار کشوری شده اند، گفت : در شهرستان قائمشهر ۱۵ دانش آموز رتبه زیر ۱۰۰ و ۱۷۰ دانش آموز هم رتبه زیر ۲ هزار را کسب کرد ه اند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه همه آرزوهای آموزش و پرورش کنکور نیست ، گفت : بلکه تربیت انسان های دارای متعهد، متدین، دلسوز، فداکار، ایثارگر، متدین و غیره در تراز جمهوری اسلامی است.

سعدی پور در پایان با اشاره به اینکه در حوزه المپیاد در استان مازندران ۲۶ دانش آموز به مرحله دوم کشوری راه یافته اند، افزود : این تعداد پذیرش در المپیاد بعد از ۲۳ سال بی سابقه بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر تعداد دانش آموز شرکت کننده در کنکور سراسری امسال را پنج هزار و ۸۰۰ نفر اعلام کرد.

هوشنگ اصغریان با بیان اینکه امسال ۱۵ دانش آموز رتبه زیر ۱۰۰ را کسب کرده اند، گفت که ۱۷۰ دانش آموز هم رتبه زیر ۲ هزار را کسب کرده اند که امسال به نسبت سال گذشته با پیشرفت ۸۰ درصدی مواجه بوده ایم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha