ارزش‌های اسلامی با رشادت رزمندگان دفاع مقدس حفظ شد

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون حمایت مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: ارزش‌ها، باورها و نوامیس کشور با رشادت رزمندگان دفاع مقدس حفظ شد.

به گزارش ایرنا، فرزام اردلان روز دوشنبه در حاشیه نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «اقتدار۴۰» در باغ موزه دفاع مقدس در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز تفکرات نسل جوان باید با خاطرات دفاع مقدس ریشه‌دار شود. بی‌شک در شرایطی که دشمنان می‌خواهند ارزش‌های کشور را به تاراج ببرند، ارتباط عمیق جوانان با خاطرات دیروز، آینده‌ای قوی‌تر را برای کشور رقم می‌زند. 
وی ادامه داد: بسیاری از قهرمانان دفاع مقدس برای کشورهای اروپایی همچون افسانه است، اما جامعه ایران قهرمانان واقعی این عرصه را دیده است و امروز این زحمات، رشادت‌ها و شجاعت ها باید پاسخ داده شود. 
اردلان با تاکید بر ضرورت اقدامات ارزشی در این زمینه توسط رسانه‌ها به ‌ویژه‌ صدا وسیما اظهار داشت: جامعه باید خاطرات دفاع مقدس را از زبان خانواده شهدا بشنود. رسانه‌ها با خانواده ایثارگران ارتباط گیرند، درد دلها شنیده شود و کارگردانان و... در این زمینه به‌دنبال تجارت نباشند. 

رئیس کمیسیون حمایت مرکز وکلای قوه قضاییه همچنین با بیان اینکه  خاطرات دفاع مقدس نباید فراموش شود، گفت: رزمندگان کشور شاهدان و شهدای زنده‌اند و به ‌منظور برقراری ارتباط با خانواده این ایثارگران نباید در انتظار هفته دفاع مقدس بود. 
به گفته وی، امروزه کتب ارزشی دفاع مقدس هم تألیف اوایل انقلاب اسلامی و اواخر دوران جنگ است. 
اردلان تاکید کرد: زندگی شهید همت ها و باکری‌ ها، سبک خاصی از تفکر است که هرگز از بین نخواهد رفت. 
وی همچنین یادآور شد: قدرت‌ نظامی امروز کشور نیز دستاورد زحمات رزمندگان دفاع مقدس است و جامعه باید بیش از پیش در جریان این وقایع قرار گیرد و این امر نیز مستلزم افزایش سرمایه‌گذاری در این عرصه است که ارزش‌های فراموش نشدنی در زندگی روزمره هر لحظه تکرار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha