۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۳۰
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84055007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت «مسی»، سوارز را مغرور کرد

۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۳۰
کد خبر: 84055007
حمایت «مسی»، سوارز را مغرور کرد

تهران- ایرنا- ستاره اروگوئه‌ای فصل گذشته باشگاه بارسلونا و دوست صمیمی «لیونل مسی» بدنبال حمایت مرد آرژانتینی از وی، گفت که از اینکه در نیوکمپ میراث مثبتی از خود برجای گذاشته است، احساس غرور می‌کند.

به گزارش ایرنا، «لوئیس سوآرز» در نخستین حضور خود در تمرین باشگاه اتلتیکومادرید، گفت: به باشگاه بزرگی در لالیگا آمده‌ام و حضور چولو در اینجا یک امتیاز مضاعف است.

وی به عنوان بخش از مراسم معارفه خود در واندامتروپولیتانو، در نشستی مجازی با اصحاب رسانه حرف زد و به سوالات آنان پاسخ داد.

چه چیزی تو را به امضای قرارداد با اتلتیکو ترغیب کرد؟

بازی کردن برای یک باشگاه بزرگ اسپانیایی که بی‌شک اتلتی یکی از آنها محسوب می‌شود، انگیزه بزرگی است. اتلتی تیم باز بازیکنانی خوب و جنگندگی بالا برای صدرنشینی در لالیگا است و هم هواداران و هم سرمربی تیم برای من جزو فاکتورهای انگیزه بخش محسوب می‌شوند.

آیا پیش از امضای قرارداد با «دیگو سیمئونه» حرف زده بودی؟

اتلتی باشگاهی است که می‌توانید حس مبارزه به  وضوح در آن ببینید و این موضوع با سبک بازی پرفشار آنها قابل لمس است. از نمای بیرونی، فاکتور دیگری در تصمیم گیری دخیل بود که مکالمات قبلی نیز بخشی از آن محسوب می‌شود.

آیا چولو اشتیاق تو را تحریک کرد؟

حرف زدن با سرمربی جدید، امتیاز مضاعفی در پیوستن به اتلتیکو بود. صحبت کردن او انگیزشی است و به شدت به ایده‌های خود پایبند است. حتی پیش از این مذاکرات هم برای رفتن به اتلتیکو هیجان داشتم.

بزرگ‌ترین انگیره‌ات در چالش جدید؟

فصل گذشته آنها برای بارسا و رئال چالش جدی بودند و موضوع چیزهای زیادی در مورد قدرت و توانایی آنها می‌گوید. آمده‌ام که تلاش کنم و با این تیم به دستاوردهای بزرگی برسم.

بعد از جراحی زانو روبراه هستی؟

زمان زیادی گذشته و امیدوارم مصدومیت را پشت سر بگذارم. هدفم این است که بهترین خودم باشم، سخت تلاش کنم و در هر بازی بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

مسی به خاطر نحوه جدایی تو از بارسا، جلوی باشگاه ایستاد؛ آیا این اقدام برای تو انگیزه بخش بود؟

لئو من را به خوبی می‌شناسد و به خوبی از سطح تعهد من مطلع است. اینکه بتوانم میراثی مثبت را از خودم برجای بگذاریم، باعث افتخار من است و حالا به این باشگاه جنگنده آمده‌ام و این برای من انگیزه بخش است.

آیا اتلتی باید خودش را با تو وفق دهد یا تو خود را با سبک بازی این تیم وفق خواهی داد؟

یک بازیکن هرگز نباید فلسفه بازی یک تیم را تغییر دهد. بازیکن باید همیشه انعطاف پذیر بوده و برای حضور در یک پست مشتاق باشد. این چیزی است که در آژاکس، بارسلونا و لیورپول دیدم. سه باشگاه مختلف و من با هر سه تیم خودم را وفق دادم و اتلتی هم از این قاعده مستثنی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha