وزیر جهادکشاورزی از سوله نگهداری ذرت در بندرعباس بازدید کرد

هرمزگان- ایرنا- وزیر جهاد کشاورزی از سوله نگهداری ذرت و بسته‌بندی کودشیمیایی واقع در مجتمع بندری شهید رجایی در بندرعباس بازدید کرد.

کاظم خاوازی امروز شنبه در جریان سفر معاون اول رییس جمهوری به استان هرمزگان همچنین از بخش‌های مختلف بندری و راهبردی بندر شهید رجایی بازدید و آخرین وضعیت روند تخلیه نهاده‌های کشاورزی را مورد ارزیابی قرار داد.

قرار است وزیر جهاد کشاورزی در سفر به استان هرمزگانT عصر امروز شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان و تبیین برنامه های دولت برای تحقق جهش تولید شرکت کند.

اسحاق جهانگیری امروز در بازدید از بندر شهید رجایی، این بندر را از مهم‌ترین بنادر کشور در حوزه تجارت خارجی و واردات و صادرات برشمرد و گفت: بازدید از این بندر و رسیدگی به مسائل تجارت خارجی از جمله اهداف این سفر است چرا که کشور در مقطع فعلی نیاز مبرمی به واردات کالاهای مورد نیاز از طریق بنادر دارد.

وی افزود: البته مرکز اصلی واردات کالاهای اساسی بندر امام خمینی (ره) و مرکز واردات کالاهای صنعتی بندر شهید رجایی است و براساس گزارش های دریافت شده حجم قابل توجهی از کالاهای صنعتی و بعضاً کالاهای اساسی در بنادر مانده است .

در سفر معاون اول رییس جمهوری به استان هرمزگان، علاوه بر وزیر جهاد کشاورزی، وزرای راه و شهرسازی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، رییس کل بانک مرکزی و رییس بنیاد مستضعفان حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha