۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 2896
کد خبر: 84054503
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قلعه‌نویی: پرسپولیس و استقلال آبروداری کردند

کرمان- ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با بیان اینکه ۲ تیم پرسپولیس و استقلال در جام باشگاه‌های آسیا آبروداری کردند گفت: شهرخودرو و سپاهان نیز بسیار خوب بازی کردند ولی بدشانس بودند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، امیر قلعه‌نویی پس از دیدار دوستانه تیمش مقابل ماشین سازی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بازی در لیگ قهرمانان آسیا آسان‌تر از بازی امروز ما مقابل ماشین‌سازی است گفت: تیم‌های السد، الهلال و یکی دو تیم دیگر را کنار بگذاریم، بقیه تیم‌ها در حد تیم‌های نهم جدول ما هستند.

وی ادامه داد: من تنها مربی در تاریخ جام باشگاه‌های آسیا هستم که با چهار تیم مختلف صعود کردم و در آسیا چنین چیزی وجود ندارد.

وی ادامه داد: من شناخت زیادی دارم و می‌دانم که آنجا بازی کردن خیلی راحت‌تر از بازی امروز ما با ماشین‌سازی است.

قانون ممنوعیت جذب بازیکن خارجی کارشناسی نشده است

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان تاکید کرد: قانون ممنوعیت جذب بازیکن خارجی کارشناسی نشده و مانند قانونی است که چند سال قبل برای سقف رقم قراردادها گذاشتند که آسیب‌زاست.

قلعه نویی با بیان اینکه گل‌گهر تیم بسیار خوبی است و من با مطالعه این تیم را انتخاب کردم افزود: در مجموع در این باشگاه همه چیز خوب است و احتیاج به کار بیشتر داریم.

وی با اشاره به اینکه امسال به دنبال این هستیم که این تیم ثبات پیدا کند ابراز کرد: باید از استاد خودم مجید جلالی که سال گذشته سرمربی این تیم بود تشکر کنم.

قلعه نویی در خصوص افزایش رقم‌ قرارداد بازیکنان خاظرنشان کرد: قیمت‌ها وحشتناک است اما اگر با تورم مقایسه کنیم اینطور نیست.  

وی ادامه داد: اگر رقم‌های قرار داد بازیکنان را نسبت به حقوق کارگران مقایسه کنیم باید بگویم که در حق آنها اجحاف می‌شود و از طرفی بازیکن فقط ۱۰ سال تاریخ مصرف دارد.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با بیان اینکه یکی تا ۲ بازیکن دیگر نیاز داریم تا به خدمت بگیریم گفت: در تیم گل‌گهر بر اساس یک بودجه مشخص کار کردیم و قیمت‌های قرارداد بازیکنان معمولی است و زیاد هزینه نکردیم.  

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha