فرمانده سپاه اراک: ولایت‌پذیری مهم‌ترین ویژگی شهدا بود

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه اراک ولایت‌پذیری و اخلاص را از ویژگی‌های مهم شهدا عنوان کرد و گفت: شجاعت، حرکت در مسیر حق و ارتباط با ائمه اطهار (ع) از دیگر خصوصیات و نیز درس‌های شهدا به مردم و به خصوص نسل جوان جامعه است.

سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» روز پنجشنبه در همایش تجلیل از اعضای بسیج کارمندان استان مرکزی افزود: شهدا با اهدای جان خود در راه حفاظت از اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی به وظایف خود به خوبی عمل کرده و امروز جوانان و افراد مختلف جامعه نیز باید با ادامه راه آنان و ایستادگی در برابر دشمنان زمینه پیشرفت و توسعه کشور را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع از ارزش‌ها و نخبگی معنوی ویژگی شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بود که در گفتار و رفتار آن عزیران به خوبی مشاهد می‌شد.
سرهنگ مهجوری افزود: شهدا تربیت یافته مکتب عاشورا و آموزه‌های دینی و قرآنی بودند و امروز نیز برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان علیه انقلاب باید این مهم در تربیت نسل جوان در دستور کار افراد مختلف جامعه قرار گیرد.

وی امنیت و آرامش کشور را مدیون خون پاک شهدا دانست و گفت: راه شهدا همیشه ادامه دارد و ما مردم ایران باید همواره پیرو خط امام و رهبری باشیم تا آسیبی به مملکت وارد نشود.

در پایان این نشست از کارمندان بسیجی استان مرکزی تقدیر شد.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha