۲۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۵۴
کد خبر: 84044182
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمات و توجه به یادگاران دفاع مقدس و ایثارگران باید افزایش یابد

ساوه - ایرنا - امام جمعه زرندیه گفت: آرامش و امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا، رزمندگان و ایثارگران است و مسئولان نظام اسلامی باید از توجه به یادگاران این دوره حماسی تاریخ انقلاب و ارتقای خدمات به آنها غافل نشوند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «حسین ابراهیمی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مامونیه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: قدردانی از خدمات و زحمات ایثارگران و یادگاران دوران جنگ تحمیلی که جان و مال خود را فدای امنیت و دفاع از مرزها و ارزش های اسلامی کردند، بر همگان لازم و مطابق توصیه امام راحل است.

امام جمعه زرندیه افزود: هشت سال دفاع جانانه از کیان میهن اسلامی باعث شد که امروز کشورمان به درجه ای عالی از خودباوری، اعتماد به نفس، تقویت توانایی های داخلی، ایستادگی در برابر مستکبرین و رشد فضائل اخلاقی در کنار وحدت ملی برسد.

وی اظهار داشت: دفاع مقدس در واقع آزمون کارآمدی نظام اسلامی بود و دستاوردهای ارزشمند در حوزه های مختلف علمی، صنایع دفاعی و اقتدار داخلی و فرامرزی نتیجه مجاهدت رزمندگان و خون پاک شهیدان این دوران است.

وی ادامه داد: لیبرالها و منافقین که در دوران دفاع مقدس جانب ملت ایران را رها کردند امروز با دیدن قدرت ملی و نظام اسلامی، عایدی جز رسوایی و شرمساری نصیب شان نشده است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در ادامه از همه شهروندان زرندیه درخواست کرد که با توجه به اوج گیری دوباره شیوع ویروس کرونا، مراقب سلامتی خود و همنوعان شأن باشند و استفاده از ماسک و اقلام بهداشتی را حتما رعایت کنند تا با همت جمعی و کمک کادر درمانی و پرستاران بتوانیم بر این بیماری چیره شویم.

شهرستان زرندیه دارای ۷۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان مرکزی واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha