زیرساخت‌ آموزش مجازی در دانشگاه آزاد آذربایجان‌غربی ارتقا یافت

ارومیه- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: سامانه آموزش مجازی این دانشگاه برای رفع مشکل غائبان کلاس‌های آموزشی ارتقا یافت و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری کلاس‌های جبرانی مهیا شد.

 محمود پوریوسف روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: زیرساخت‌های لازم برای برای ذخیره و بارگذاری دروس دانشجویان به صورت مجازی در سامانه آموزشیار فراهم شده است و دانشجویان می‌توانند از این مزایای آموزش مجازی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: فیلم‌های آموزشی متنوعی برای سهولت استفاده دانشجویان از سامانه آموزش مجازی تهیه و آموزش‌های لازم امتحان مجازی نیز ارائه شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری موفق مجازی دروس دانشگاهی طی ترم گذشته، بیان کرد: نواقصی نیز در همین راستا مشاهده شد که در ترم جدید برطرف شده است.

وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بالایی برای دفاع از پایان‌نامه و رساله به صورت مجازی دارد و این موارد نشان‌دهنده وجود زیرساخت‌های لازم در این دانشگاه است.

پوریوسف همچنین با بیان اینکه پهنای باند اینترنت در دانشگاه آزاد اسلامی افزایش یافته، گفت: برای ارتقای سطح آموزش مجازی تعامل مناسبی با شرکت مخابرات برقرار شده و در این راستا امیدواریم دانشجویان مشکلی از بابت سرعت اینترنت و کندی سامانه نداشته باشند.

با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا حضور در کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha