زمینه حضور نیکوکاران در حوزه ورزش کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود 

یاسوج- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمینه حضور هر چه بیشتر نیکوکاران بومی و غیربومی در حوزه ورزش این استان فراهم شود. 

سید محمدتقی علوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از راهکارهای تحقق این امر مهم فرهنگ‌ سازی لازم و تبیین  بیش از پیش نقش چشمگیر ورزش در تأمین سلامت مردم است. 

وی افزود: رسانه ‌ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد می ‌توانند با آگاهی ‌بخشی هر چه بیشتر نقش محوری در فراهم کردن زمینه حضور  نیکوکاران بومی و غیربومی در حوزه ورزش این استان ایفا کنند. 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتظار می رود که نیکوکاران بومی و غیربومی حمایت لازم را از حوزه ورزش این استان  انجام داده و توجه بیشتری به آن داشته باشند. 

علوی عنوان کرد: هر چند که ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف ظرفیت ها و توانمندی های قابل توجهی دارند اما حوزه  ورزش این استان با مشکلات و کمبودهایی مواجه است. 

وی ابراز داشت: کاهش مشکلات و کمبودهای حوزه ورزش کهگیلویه و بویراحمد و توسعه روزافزون آن مستلزم تلاش و همت هر چه بیشتر  نیکوکاران بومی و غیربومی برای حمایت مالی است. 

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف افزون بر ۵۰ هزار نفر است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha