رییس بنیاد شهید درگذشت جانباز «امان الله ماندگاری» را تسلیت گفت

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت جانباز و آزاده گرانقدر «امان الله ماندگاری» را به خانواده وی تسلیت گفت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید اوحدی در این پیام افزود: عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان و آزادگان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در حفظ و پاسداشت ارزشهای والای اسلامی و انقلابی در سراسر زندگی خویش کوشیدند. آنان که دیروز پیشگامان عرصه نبرد حق علیه باطل بودند و امروز پهلوانان عرصه شکیبایی و اسوه‌های استقامت و تجلی شکوه ایثار گشتند.


وی تصریح کرد: درگذشت جانباز و آزاده گرانقدر «امان الله ماندگاری» که با ایمان و صبر و بردباری دوران اسارت را سپری نمودند و سال‌ها از خادمان ضیوف الرحمان بوده‌اند را خدمت شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.  برای تمامی بازماندگان صبر جمیل و برای آن جانباز و آزاده معزز علو درجات را از بارگاه ایزد منان خواستارم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

حاج امان‌الله ماندگاری از آزادگان صبور هرمزگانی دوران دفاع مقدس و مدیر سابق حج و زیارت هرمزگان، روز گذشته(شنبه) بر اثر ایست قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت.

این آزاده سرافراز در دوران اسارت از جمله یاران صدیق مرحوم ابوترابی بود و به خاطر پافشاری بر آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی خویش مورد شکنجه فراوان نیروهای عراق قرار گرفت اما هیچ گاه منش انقلابی و پای‌بندی به ارزش‌های اسلامی را فراموش نکرد.

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha