۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 1235
کد خبر: 84036185
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمان آموزش حضوری در گرجستان به تعویق افتاد

۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۰۲
کد خبر: 84036185
زمان آموزش حضوری در گرجستان به تعویق افتاد

باکو – ایرنا – زمان شروع آموزش حضوری دانش آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه های گرجستان به دلیل افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به تعویق افتاد.

  به  گزارش امروز (شنبه) "نیوز گئورگیا "، دولت گرجستان به دلیل وخامت اوضاع شیوع ویروس کرونا، اعلام کرد که سال تحصیلی جدید این کشور ۲۵ شهریور ماه  جاری در سراسر گرجستان بصورت آنلاین آغاز می شود.

 آموزش حضوری در سراسر گرجستان برای دو هفته دیگر یعنی تا اول اکتبر (۱۰  مهر ماه) به  تاخیر افتاده  است.

 "یکاترینا دگئبوادزه" معاون وزارت آموزش، علم، فرهنگ و ورزش گرجستان با اشاره به این که دولت این کشور در تابستان سال جاری گام های موثری در راستای توسعه آموزش آنلاین برداشته، گفت:  در حال حاضر همزمان آماده ارایه آموزش آنلاین و حضوری هستیم.  

 با وجود این که سال تحصیلی جدید در گرجستان ۲۵ شهریور ماه جاری آغاز می شود، برخی مراکز آموزشی غیردولتی این کشور فعالیت خود را به شکل آموزش حضوری از اول سپتامبر (۱۱ شهریور ماه) آغاز کردند و در حال حاضر در رابطه با شرایط شیوع ویروس کرونا ناگزیر هستند آموزش حضوری را متوقف و آموزش آنلاین را از سرگیرند.

این  در حالی است که نهادهای مربوطه گرجستان اعلام کردند که همه مدارس و مراکز آموزشی در سراسر این کشور به ماسک، مواد و وسایل ضدعفونی کننده و دستگاههای حرارت سنج تجهیز شدند.

گرجستان در راستای مقابله با ویروس کرونا توانسته گامهای موثری بردارد و در منطقه کمترین مورد ابتلای به ویروس کرونا در این کشور به ثبت رسیده است.  

  مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در گرجستان با جمعیت بیش از چهار میلیون نفر یک هزار و ۹۱۷ نفر اعلام شده که یک هزار و ۳۵۴ نفر از آنها درمان و از بیمارستان ترخیص شده اند.  تا به حال  ۱۹  نفر در گرجستان از ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha