۲۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۳۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84035033
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دریای بوشهر روزهای آینده آرام است

۲۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۳۹
کد خبر: 84035033
دریای بوشهر روزهای آینده آرام است

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا در اغلب ساعات از وقت امروز و روزهای آینده است.

پیام مساعدی روزشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بنابراین طی این مدت غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در برخی نقاط نیز مه صبحگاهی از پدیده های غالب در سطح استان خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین پیش بینی می‌شود در ساعت‌های عصرگاهی امروز در ارتفاعات شرقی استان رشد ابر، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی بصورت وزش تندباد، رعدوبرق و رگبار پراکنده باشد.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و طی صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی و در ساعت‌هایی از بعدازظهر تا اوایل شب در ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر با احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی پیش بینی می‌شود.

وی اظهارداشت: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد متغیر به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در ارتفاعات شرقی طی ساعاتی از بعدازظهر و شب گاهی ۴۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی عنوان کرد: در این مدت ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در ساعت‌هایی از بعدازظهر تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۳۱ بامداد، جزر اول ساعت ۱۱:۰۵، مد دوم ساعت ۱۷:۲۸ و جزر دوم ساعت ۱۸:۵۷ خواهد بود.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان، اهرم و خورموج با ۴۴ و جم با ۲۵ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را تجربه کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha