۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 2854
کد خبر: 84033005
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه قزوین: تجلیل حقیقی از رزمندگان تبیین جایگاه مهم و اثرگذار آنهاست

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با بیان اینکه تجلیل حقیقی از رزمندگان تبیین جایگاه مهم و اثرگذار آنهاست، گفت : رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس جنگ طلب نبودند بلکه دشمن را از خاک کشور بیرون کردند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در جلسه بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین  افزود: در چهلمین سال دفاع مقدس هدف این است که آرمان‌ها، فرهنگ، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: مهمترین کاری که برای شهدا و رزمندگان می‌توانیم انجام دهیم این است که ایثارگری‌ها و رشادت‌های آن عزیزان را به جوانان و نوجوانان منتقل کنیم تا همواره از آنها به نیکی یاد شود.

امام جمعه قزوین گفت : قرار است با بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ جامعه را بیش از پیش به سمت ارزش‌های دینی، ارزش‌های دفاع مقدس، شهامت، شجاعت، استقلال، آزادی و عزت انقلاب اسلامی که در دفاع مقدس به خوبی جلوه‌گر شد، هدایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت : تلاش کنیم تا با شبهه‌هایی که دشمنان ایجاد می‌کنند و تلاش می‌کنند تا جای جلاد و مظلوم را تغییر دهند، مقابله کنیم و اینکه شهدا و رزمندگان دشمنان را از خاک میهن بیرون رانده و در مقابل تجاوز بعثی‌ها ایستادند را به درستی تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم عده‌ای رزمندگان ما را جنگ طلب معرفی کنند، افزود: بعثی‌ها به خاک کشور ما تجاوز کردند و صدام می‌گفت ما چند روزه وارد تهران می‌شویم و در این شرایط ما در مقابل آنها ایستادگی کردیم و رزمندگان ملت را سربلند کردند و از نوامیس محافظت کرده و اقتدار آفریدند.

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد : تجلیل حقیقی این است که به فرزندان، همسران و خانواده های شهدا و رزمندگان نشان دهیم که آن عزیزان چقدر برای جامعه حائز اهمیت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha