۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 2051
کد خبر: 84031197
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵۴ پرونده قاچاق کالا در استان مرکزی ثبت شد

۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۵۹
کد خبر: 84031197
۳۵۴ پرونده قاچاق کالا در استان مرکزی ثبت شد

اراک - ایرنا - مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی گفت: ۳۵۴ فقره پرونده قاچاق کالا با نظارت دقیق و مستمر امسال در این استان به ثبت رسید.

«امیر محمدپور» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این کالاهای قاچاق از سوی دستگاه‌های نظارتی از قبیل نیروی انتظامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به اداره کل اموال تکملیکی استان تحویل و ۳۵۴ فقره پرونده برای متخلفان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: انواع لوازم خانگی، پارچه، پوشاک، مواد غذایی، لوازم‌التحریر و لوازم یدکی خودرو مهمترین کالاهای قاچاق کشف شده استان مرکزی در سال جاری است که از سوی اداره کل گمرکات این استان ۳۵ میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است. 

 مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی بیان کرد: پرونده‌های تشکیل شده قاچاق کالا در این نهاد به دستگاه قضایی ارجاع داده شده و پس از بررسی و تشکیل دادگاه تصمیم  نهایی اتخاذ می‌شود. 

محمدپور توضیح داد: شماری از پرونده‌های موسوم به قاچاق کالا بعد از بررسی دستگاه قضایی و ارایه عدله قانع‌کننده از سوی متهمان از زمره قاچاق خارج و اموال توقیف شده به افراد بازگردانده می‌شود.

وی اظهار داشت: ۵۶ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۶۰ میلیارد ریال که شماری از آن‌ها مربوط به سال‌های ۹۷ و ۹۸ بودند امسال رفع و اموال توقیف شده به افراد بازگردانده شد.

استان مرکزی 12 شهرستان و یک میلیون و 440 هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha