۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۱۶
کد خبر: 84030530
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ اثر به جشنواره استانی تئاتر خیابانی استان مرکزی ارسال شد

خمین - ایرنا - دبیر دومین دوره از جشنواره تئاتر خیابانی استان مرکزی(هنبو) گفت: ۴۰ اثر از گروه‌های نمایشی اراک، ساوه، خمین، آشتیان، تفرش، دلیجان، محلات و کمیجان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

«وحید رفیعی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این جشنواره موسوم به «هنبو» که در زبان راجی به معنی فریاد است، قرار بود در روزهای ۲۲ تا ۲۴ مرداد سال جاری در دلیجان برگزار شود که با تصمیم دبیرخانه و با توجه به اعلام وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در استان، عدم امکان تجمع در بوستان‌ها و به منظور حفظ سلامت شهروندان وهمکاری با کادر درمان به تعویق افتاد.

وی موضوعات جشنواره را شامل جهش تولید، ایثار و شهادت، حقوق شهروندی، عفاف و حجاب، کاهش آسیب‌های اجتماعی، حوزه گردشگری، سلامت و زبان راجی عنوان کرد و اظهار داشت: امسال علاوه بر مسابقه تئاتر خیابانی، بخش مسابقه مجازی تئاتر در خانواده  که مخصوص شهروندان دلیجانی است به این جشنواره اضافه شده است.
دبیر دومین دوره از جشنواره تئاتر خیابانی استان مرکزی اضافه کرد: زمان بازبینی آثار ارسال شده  ۲۰و ۲۱ شهریور ماه تعیین شده و اعضای هیات انتخاب آثار درهفته جاری معرفی می شوند و بعد از بازبینی آثار رسیده، نتیجه انتخاب آثار این جشنواره ۲۲ شهریور اعلام  خواهد شد.

یک هزار و ۲۰۰ هنرمند در ۲۰ گروه تخصصی نمایش در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.
دلیجان در کمربند جنوبی استان مرکزی واقع شده و ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha