پیروزی های انقلاب اسلامی در گام دوم تداوم خواهد یافت

کرمان - ایرنا - رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه موفقیت های ملت ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با عظمت، ستودنی و افتخارآمیز است گفت: به طور قطع این پیروزی ها به طور چشمگیرتری در گام دوم انقلاب تداوم خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار "غلامرضا سلیمانی" روز شنبه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید و نواختن زنگ مهر "ایثار و شهادت" در گلزار شهدای کرمان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب و مدرسه درس آموز بود" افزود: در آغاز گام دوم انقلاب و در راستای تحقق بیانیه گام دوم سیدالشهدای جبهه مقاومت، فاتحه الکتاب این گام محسوب می شود و اولین و مهم ترین عرصه، عرصه علم و دانش و شهادت است.

وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب و تحقق بیانیه گام دوم دانش آموزان و معلمان در تسخیر قله های علم و دانش لحظه ای از تلاش و مجاهدت فروگذار نخواهند کرد.

وی اظهار داشت: سهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک مصلح جهانی بود و برای اینکه اصحاب جهل و تاریکی و دست پروردگان نظام سلطه امنیت ملت ها را خدشه دار نکنند، آسایش جهان را بر هم نزنند تمام تلاش و توان خود را در قالب یک تفکر راهبردی و تحت مدیریت الهی ولایت فقیه به میدان آورد و در کنار سایر رزمندگانی که با او همراه بودند، امنیتی را رقم زد که امروز شاهد آن در کشور عراق با ثبات امنیت هستیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: خداوند شهادت را به سردار سر به دار توحیدی اش عنایت کرد تا مقام این انسان بزرگ و بی نظیر جاودانه شود.

وی تصریح کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی در خارج از مرزهای ایران اسلامی اتفاق افتاد و مبارزه این شهید امنیتی برای ایران اسلامی به ارمغان آورد که دشمنان هیچگاه در طول سال های حضور این شهید در جبهه های مقاومت که سکان فرماندهی و عَلَم جهاد و دفاع را در دست داشت نتوانسته و نمی توانستند به امنیت ملت ایران خدشه ای وارد کنند.

سردار سرتیپ سلیمانی گفت: دشمن بارها قصد داشت سپهبد شهید سلیمانی را در داخل کشور به شهادت برسانند اما همان امنیت به ارمغان آمده از جهاد و دفاع شهید سلیمانی مانع عملیاتی شدن آن نیت شوم می شد.

وی افزود: دفاع و جهاد حاج قاسم سلیمانی دستاوردهای بسیار بزرگ و یک فهرست بلند و مطوّلی از دستاوردها را برای انقلاب اسلامی، ملت ایران، جهان اسلام و بشریت به دنبال داشته و همه بشریت از دستاوردهای این جهاد و دفاع بهره مند شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: امروز عراق، سوریه و لبنان امن شده و نظام سلطه در اتاق های توطئه و طرح ریزی خود هر زمان می نشینند، برآوردهای پیش روی آنها این است که ایران اسلامی چه نقشه ای و انقلاب اسلامی چه طرحی برای در هم ریختن برنامه های ما دارد و این دستاورد بزرگ و راهبردی است که شهید سلیمانی برای ملت های دنیا و جهان اسلام و ملت ایران خلق کرد و آفرید.

وی با بیان اینکه همانگونه که در دفاع مقدس دانش آموزان ما به عنوان افسران میدان نبرد وارد عرصه های مختلف شده و نقش آفرینی کردند و ملت ایران ۳۶ هزار شهید دانش آموز و هزاران شهید فرهنگی و آموزگار تقدیم این انقلاب کرد ادامه داد: این مسیر ادامه یافت تا در راهی که برای صلح و سعادت برگزیده است، در مقابل توطئه ها و حملات هجمه های نظام سلطه با اقتدار و عظمت به جلو برود و زمینه ساز ظهور ولی عصر(عج) باشد.

سردار سررتیپ سلیمانی افزود: امروز تداوم راه شهدای دانش آموز و دانش آموختگان مکتب حاج قاسم علم آموزی و دانش آموزی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha