۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 84019529
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بستر کشاورزی بازگشت

کرج - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان البرز اعلام کرد: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون برخورد با تغییر کاربری های غیرمجاز، ۵۰ هکتار از اراضی شهرستان ساوجبلاغ به بستر کشاورزی بازگشت.

سرهنگ سید مجتبی موسوی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: با پیگیری های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرج در خصوص شناسایی های صورت پذیرفته در منطقه شور قلعه و روستای اسماعیل اباد با دستور دادستانی مرکز استان البرز و سرپرست دادسرای ماهدشت کرج و حضور نمایندگان دادستانی و دستگاه های خدمات رسان این رفع تصرف ها با  همکاری کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان به اجرا درآمده است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان البرز افزود: این نقاط در  حد فاصل مشترک تحت پوشش جهاد کشاورزی  شهرستان کرج و ساوجبلاغ بوده و به همین منظور واحدهای حفظ کاربری در شهرستان ساوجبلاغ و نیروهای انتظامی بخش چهارباغ نیز در این محل با دستور همکاری و پشتیبانی از سوی دادستانی چهارباغ حضور داشته که اجرای قوانین بصورت مشترک و همپوشانی انجام شده است .

موسوی اظهار داشتک در این ماموریت تعداد ۴۰ مورد از تغییرات کاربری غیر مجاز  بعمل آمده اعم از دیوارکشی، بنا، دپوی مصالح، محوطه سازی و استخر به موجب قانون قلع و قمع و آزادسازی  شده است که در مجموع مساحت ۵۰ هکتار از اراضی به بستر کشاورزی بازگشته است.

سامانه ارتباطات شهروندی با سازمان جهاد کشاورزی در سراسر کشور  از طریق ۱۳۱ و شماره های تماس جهاد در شهرستان ها به طور شبانه روزی آمادگی دریافت اخبار تغییر کاربری در اراضی را دارد .

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha