۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۶
کد خبرنگار: 1169
کد خبر: 84019161
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ طرح عمرانی و خدماتی در شوط افتتاح شد

۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۶
کد خبر: 84019161
۲ طرح عمرانی و خدماتی در شوط افتتاح شد

ارومیه- ایرنا- ۲طرح عمرانی و خدماتی با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان شوط به مناسبت هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری رسید و کلنگ زنی ۲ مدرسه خیرساز نیز به زمین زده شد.

فرماندار شوط روز جمعه در آیین افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: اولین طرح افتتاحی، افتتاح همزمان ۱۷۵ طرح اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهرستان بود که برای اجرای آن اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال در قالب ۱۱۱ طرح دامپروری و ۶۴ طرح قالیبافی، صنفی، خدماتی هزینه شده است.

حسن عبدالهی افزود: طرح‌های عمرانی شهرداری شوط نیز با صرف هزینه ۶ میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شهرداری که شامل احداث خیابان جدید، ساماندهی میادین، آسفالت‌ریزی، بهسازی روکش معابر و مشارکت در پارکینگ نیروی انتظامی است به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: همچنین ۲ مدرسه ۶ کلاسه با اعتباری بالغ بر۵۰ میلیارد ریال نیز به مناسبت هفته دولت کلنگ زنی شد که ۳۰ درصد هزینه‌های این مدارس توسط شرکت کابی آلیاژ و مابقی آن نیز توسط نوسازی مدارس هزینه خواهد شد.

وی گفت: این ۲ باب فضای آموزشی در شهر "یولاگلدی" و روستای "قره ایاق" احداث می‌شود.

همزمان با گرامیداشت هفته دولت، ۴۰ طرح عمرانی، خدماتی، رفاهی و کشاورزی در شهرستان شوط افتتاح و پنج پروژه نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

شهرستان شوط با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha