رمز ماندگاری نهضت عاشورا مدیریت بی نقص و کلان امام حسین (ع) بود

شهرری - ایرنا - امام جمعه شهرری گفت: مدیریت بی نقص و کلان حضرت اباعبدالله (ع) در کنار مشیت الهی از رمزهای ماندگاری نهضت عاشورا و قیام کربلا است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی روز چهارشنبه در مراسم عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) که در شهرداری منطقه ۲۰ تهران برگزار شد با بیان اینکه مدیریت در بحرانها مشخص می شود، افزود: امام حسین (ع) بهترین مدیریت در واقعه عاشورا داشت و هیچ نقطه ضعفی برجای نگذاشت.

وی اظهار داشت: پس از گذشت یکهزار و ۴۰۰ سال از واقعه عاشورا هنوز کسی به خودش جرات نمی دهد که نقطه ضعفی از این قیام بگیرد و هر روز بر شکوه و عظمت نهضت عاشورا افزوده می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: قیام برای دین، خدا و اسلام یکی دیگر از رمزهای ماندگاری نهضت عاشورا است و هرحرکتی که برای رضای خدا باشد ماندگار خواهد شد.

وی اضافه کرد: یکی از نشانه های عشق به خداوند در حضرت سید الشهدا (ع) و یاران با وفایش این بود که همه عاشق شهادت بودند و تازمانی که یاران و اصحاب زنده بودند نگذاشتنند که از بنی هاشم کسی به میدان برود.  

شاهچراغی ادامه داد: امسال با حفظ پروتکل های بهداشتی عزاداری ها خوب برگزار شد و خداوند هم اراده کرده است که این چراغ روشن بماند و بنا نیست که خاموش شود.

امام جمعه شهرری خطاب به حاضران گفت: اگر می خواهیم ماندگار شویم و از ما به نیکی یا کنند باید کار ها را برای رضای خدا انجام دهیم و هر نیت غیر خدایی روبه تباهی است.

وی یادآور شد: یکهزار و ۴۰۰ سال است که دشمنان و بدخواهان با نهضت عاشورا مبارزه می کنند اما این نهضت، امام حسین (ع) و آن واقعه در تاریخ می ماند.

این مراسم معنوی با قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی مذهبی توسط حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری، مداحی و ذکر مصیبت توسط ذاکرین اهل بیت (ع)، اطعام عزاداران در محوطه ساختمان مرکزی شهرداری منطقه ۲۰ تهران برگزار شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha