۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84017350
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

منابع درآمدی آب سد طالقان تعیین تکلیف شود

۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۱۷
کد خبر: 84017350
منابع درآمدی آب سد طالقان تعیین تکلیف شود

کرج - ایرنا - نماینده مردم طالقان ، ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی بر تعیین تکلیف منابع درآمدی آب سد طالقان تاکید کرد.

علی حدادی روز چهارشنبه درآیین افتتاح دکل تلفن همراه روستاهای کش ،کشرود ،شهرآسر ،لهران و سوهان  استان البرز  افزود: نشست هایی با وزیر نیرو در این زمینه انجام شده و جمع بندی خوبی نیز داشته ایم.

وی ادامه داد: امروز رسیدگی به امور روستا به عنوان مراکز تولیدی باید دراولویت کاری قرار گیرد و نمایندگان مردم در مجلس این مهم را مورد پیگیری جدی قرار می دهند.

حدادی تاکید کرد: طالقان دارای پتانسیل های خوب گردشگری است بنابراین باید اقدامات گردشگری و عمرانی آن برای توسعه اشتغال در این شهرستان هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد درمجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی از روستاهای شهرستان طالقان با مشکل نفت مواجه هستند که این مهم نیز با توجه به در پیش بودن فصل سرما و کوهستانی بودن شهرستان باید مورد پیگیری قرار گیرد.

وی اضافه کرد: موضوعات مختلف از جمله مطالعه و بررسی طرح هادی روستاهای شهرستان طالقان و سایر روستاهای استان البرز دقت نظر کافی انجام شود.

حدادی خاطرنشان کرد: آمار در زمان اجرای طرح های سرشماری به دقت رصد شود تا بتوان تاثیرگذاری بیشتری در خدمت دهی بهتر به مردم داشت.

شهرستان گردشگری طالقان دارای ۸۳ روستا است .

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha