۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 84017067
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روزانه ۳۰۰ هزار عدد ماسک در هفت واحد صنعتی زنجان تولید می‌شود

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هم‌اکنون روزانه ۳۰۰ هزار عدد ماسک توسط ۷ هفت واحد صنعتی استان تولید می‌شود که از این تعداد چهار هزار و ۵۰۰ عدد ماسک N۹۵ و چهار هزار عدد فیلتردار است.

ناصر فغفوری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به میزان تولید ماسک در استان افزود: با توجه به تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده به میزان مورد نیاز مردم از سوی واحدهای صنعتی مستقر در سطح استان، هیچ گونه کمبودی در این خصوص در استان زنجان وجود ندارد.

وی یادآورشد: علاوه بر واحدهای صنعتی، ۲ واحد مستقر در فنی حرفه ای شهرستان های زنجان و ابهر نیز ماسک تولید می‌کنند.

فغفوری در خصوص قیمت عرضه ماسک در استان اظهار داشت: بر اساس قیمت های مصوب ماسک صنعتی به قیمت یک هزارو ۳۰۰ تومان و نیمه صنعتی یک هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه به توزیع ماسک در فروشگاه‌های بزرگ و هیات های مذهبی اشاره کرد و افزود: در ایام ماه محرم ماسک های مورد نیاز عزاداران توسط فروشگاه‌های بزرگ و هیاتهای مذهبی با قیمت یکهزار تومان عرضه می شود.

وی در زمینه تولید مواد ضد عفونی کننده در استان عنوان کرد: هم اکنون ۶ واحد تولید مواد ضدعفونی کننده و یک واحد تولید الکل در استان زنجان در حال فعالیت هستند.

فغفوری تصریح کرد : به طور کلی در این واحدها روزانه ۳۱۵ تن مواد ضدعفونی کننده بر پایه آب و ۱۰ تن الکل تولید و عرضه می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha