رییس فدراسیون تیراندازی: می‌توانیم در توکیو تاریخ‌ساز شویم

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون تیراندازی گفت: امیدوارم با حمایت‌های بیشتر و تلاش اولین مدال تیراندازان ایران در توکیو تاریخ‌ساز شویم.

علی دادگر در مجمع عمومی سالیانه این فدراسیون که به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: کسب ۶ سهمیه برای المپیک توکیو و تمام این موفقیت‌ها به دلیل تلاش ورزشکاران، مربیان، هیات‌های استانی و حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است و اگر ناکامی وجود داشته سهم من است و باید پاسخگو باشم.

رییس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: کشور ما درگیر جنگ اقتصادی و بیش از هر زمان نیازمند همدلی و اتحاد است. رشته  تیراندازی وابسته به سلاح و فشنگ و تجهیزات است که در این خصوص وجود تحریم ها کار ما را بسیار سخت کرده اما با قناعت کارها را پیش می بریم.

وی اضافه کرد: برای کاهش هزینه‌ها حتی تعداد کارمندان فدراسیون را از ۶۲ نفر به ۳۷ نفر کاهش دادیم ولی همچنان درگیر بدهی‌های سنوات گذشته هستیم.

رییس فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: سال گذشته تمام تمرکزمان را روی کسب سهمیه المپیک گذاشتیم و نتوانستیم آن طور که باید کاری برای هیات‌های استانی انجام دهیم.

وی ادامه داد: در آغاز سال ۹۹ از وزارت دفاع ۲۰۰ قبضه اسلحه به صورت رایگان گرفتیم که بین هیات‌های استانی، مراکز استان‌ها، روسای هیات‌ها و شهرستان‌های فعال توزیع خواهیم کرد.

او در خصوص فعالیت فدراسیون در دوران کرونا گفت: با درایت مربیان داخلی اولین کشوری بودیم که تمرینات خود را به صورت آنلاین برگزار کردیم که الگویی برای سایر کشورهای دنیا شد.

وی گفت: همچنین در این دوران ۲۵ جلسه به صورت مجازی با روسای هیات‌های استانی داشتیم. تعدادی از هیات‌ها به صورت سرپرستی اداره می‌شوند که به زودی انتخاباتش برگزار خواهد شد.

دادگر  گفت: برای کسب موفقیت مولفه‌های زیادی لازم است ولی برای شکست یک اشتباه کافی است. باید با همدلی و همراهی تلاش کنیم تا این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.

وی در پایان از حمایت‌های هیات‌های استانی، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تقدیر کرد و اضافه کرد: با ادامه این همدلی توان تاریخ‌سازی داریم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha