زادمهر: مشکل بی‌اخلاقی بازیکن را در مربی او جستجو کنید/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال است

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بازیکنی بی‌احترامی یا تنش ایجاد می‌کند به خاطر آموزش نادرستی است که دیده، چراکه شاگرد به مربی خود نگاه می‌کند و باید با این ناهنجاری‌ها به شدت برخورد کرد.

محمدرضا زادمهر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در حاشیه برگزاری جام یونس شکوری اظهار داشت: اینجا میعادگاه عشق است، هر فردی که فوتبال را دوست دارد به بهانه آن می‌آید و ما از هم انرژی می‌گیریم. ای کاش فدراسیون و مسوولان فوتبال از این همه تجربه و دانشی که اینجا دور هم جمع شده بهره می‌برد و می‌توانست از این ظرفیت‌ها استفاده کند.

وی ادامه داد: فوتبال فقط یک بازی و بهانه است تا قدیمی‌ها دور هم جمع شوند، تجمعی از سال‌ها تجربه را این روزها کنار هم دیدیم. این افرادی که امروز موی سپید دارند به خوبی یاد گرفتند ظرفیت برد و طاقت باخت را داشته باشند. در بین این افراد احترام، ادب، پشتیبانی از همدیگر و حمایت از همنوع به خوبی دیده می‌شود و نظم سرلوحه فعالیت آنهاست.

زادمهر: مشکل بی‌اخلاقی بازیکن را در مربی او جستجو کنید/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال است

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: خوشحالم از اینکه افراد بالای ۶۵ یا ۷۰ سال تا این حد سلامت و با انرژی بازی می‌کنند و جوان‌ها باید از این قدیمی‌ها یاد بگیرند. به بازیکنان جوان توصیه می‌کنم شرط اول موفقیت، ادب است و تا این گام نخست را به درستی برندارند، در فوتبال حرفه‌ای و زندگی موفق نخواهند شد.

زادمهر در واکنش به این سئوال که چرا فوتبال و ورزش ما این روزها درگیر حاشیه‌هاست، گفت: متاسفانه معلمان خوبی نداریم که شاگرد اینگونه بی‌حرمتی می‌کند. مربیان مانند یک راهنما هستند و اگر این راهنما خوب نباشد همین می‌شود که امروز می‌بینیم. فراموش نکنیم شاگرد از معلم خود حرف شنوایی دارد و وقتی می‌بیند او این‌گونه رفتار می‌کند پا جای پای او می‌گذارد.

وی با اشاره به احکام کمیته انضباطی خاطر نشان کرد: کمیته انضباطی نباید همیشه جریمه کند و باید کمیته تشویقی هم باشد، چرا افراد خبره ورزشی در این کمیته حضور ندارند؟ چرا کارهای خوب را نمی‌بینند و تشویق نمی‌کنند؟ کسی که فوتبال بازی کرده به شرایط و جو آن اشراف دارد و اگر بخواهیم تنها بر اساس قانون نوشته، رای بدهیم دچار مشکل می‌شویم.

زادمهر: مشکل بی‌اخلاقی بازیکن را در مربی او جستجو کنید/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال است

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط لیگ اظهار داشت: ۴ بازی آخر را دیدم، همه تیم‌ها قدرت بدنی بالا دارند و با نقشه بازی می‌کنند. البته مثل هر پدیده دیگر، مشکلاتی هم وجود دارد اما چون فوتبال زیر ذره‌بین مطبوعات و جامعه است توقع داریم مشکلات کمتر شود.

زادمهر ادامه داد: متاسفانه پرسپولیس یک جام را راحت از دست داد اما امیدوارم در این جام با تمرکز بیشتر به میدان برود و منتظر فرصتی باشد تا خود را به صدر برساند. اوسمار هم در این مدت عملکرد خوبی داشت و در مسیر گل‌محمدی پیش رفت هرچند در همین مدت سه‌بازیکن خوب هم گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha