هیچ یک از بخشهای آستان قدس رضوی خارج از حسابرسی نیست

مشهد- ایرنا- تولیت آستان قدس رضوی گفت: همه اقدامات و برنامه‌ها در آستان قدس رضوی می‌بایست با مطالعه، کار کارشناسی دقیق و با حساب و کتاب انجام شود و بر همین اساس، هیچ بخشی از آستان قدس رضوی خارج از نظام حسابرسی نخواهد بود.

به گزارش روز سه‌شنبه آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی در دیدار مدیرعامل و اعضای هیات‌ مدیره بنیاد کرامت رضوی افزود: اقداماتی که در قالب بنیاد کرامت رضوی برای رسیدگی به نیازمندان و دستگیری از مستضعفان در محورهای مختلف از جمله تأمین امور معیشتی انجام می‌شود بسیار حائز اهمیت است.
وی ضمن قدردانی از خدمات بنیاد کرامت رضوی در اجرای برنامه‌های حمایتی از آغاز شیوع کرونا تاکنون و قدردانی از مشارکت مردم در امور خیرخواهانه و کمک به محرومان تأکید کرد: این اقدامات مبارک می‌بایست با تمام توان طبق مطالبه رهبر معظم انقلاب ادامه یابد و در این مسیر، همه ما باید خود را محتاج نگاه و عنایت حضرت رضا(ع) بدانیم و از آن حضرت طلب استمداد نماییم.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: ما باید بر روی کارهایی تمرکز کنیم که درخور این مجموعه معنوی باشد، هرچند بروز و ظهور بیرونی چندانی نداشته باشد. بدون شک محقق کردن منویات رهبر معظم انقلاب و ولی‌فقیه زمان یکی از مصادیق بارز عمل احسن است.
مروی با بهره‌گیری از رهنمودهای مؤکد رهبر معظم انقلاب که در سال‌های اخیر به طور مداوم به موضوعات مرتبط با افزایش جمعیت و فرزند آوری تأکید کرده‌اند افزود: بی‌تردید کاهش جمعیت جوان خطری برای آینده کشور است که با وجود توصیه‌های مکرر رهبری مبنی بر تلاش برای حفظ اکثریت نیروی جوان در جامعه، متأسفانه هنوز از سوی مسوولان اقدام جدی صورت نگرفته است.
وی ادامه داد: بنیاد کرامت رضوی با برخورداری از خدمات و توانمندی‌های خود می‌تواند برنامه‌های خوبی را در زمینه رشد جمعیت به اجرا درآورد تا به این وسیله دستور رهبر معظم انقلاب محقق شود و به طور قطع انجام چنین طرح و برنامه‌هایی می‌تواند در این مسیر مؤثر بوده و مورد حمایت اینجانب خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha