پروژه های صنعتی، سرمایه گذاری و گردشگری منطقه آزاد انزلی بهره برداری شد

رشت - ایرنا - پروژه های صنعتی، سرمایه گذاری و گردشگری منطقه آزاد انزلی همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار گیلان بهره برداری شد.

این پروژه ها شامل چهار واحد صنعتی و یک واحد تولیدی ماسک و سه انبار سرپوشیده و یک واحد بومردی است.
 واحد صنعتی بسته بندی محصولات غذایی در شهرک صنعتی شماره یک منطقه آزاد انزلی با سرمایه گذاری ۱۵۰میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۸۰ نفر راه اندازی شد و بهره برداری از واحد صنعتی تولیدکمپرسور نیز در همین شهرک صنعتی با سرمایه گذاری ۳۰میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۰نفر کلید خورد.  
همچنین خط تولید ماسک سه لایه پرستاری در شهرک صنعتی شماره یک منطقه آزاد انزلی با سرمایه گذاری ۷۰میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۲۵نفر به بهره برداری رسید و طرح توسعه تولید فلزهای فرم دهی شده نیز در این شهرک صنعتی با سرمایه گذاری ۲۰میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۰نفر آغاز به کار کرد.

 واحد صنعتی برش و بسته بندی کاغذ در شهرک صنعتی شماره ۲ منطقه آزاد انزلی با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۵ نفر فعالیت خود را آغاز کرد و واحد صنعتی فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی نیز از دیگر پروژه های افتتاحی امروز این منطقه است که در شهرک صنعتی شماره ۲ منطقه آزاد انزلی با سرمایه گذاری ۷۰میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۰ نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.  
همچنین سه باب انبار سرپوشیده در مجموع به مساحت ۸۳۰۰ متر مربع در مجتمع بندری کاسپین منطقه آزاد انزلی با سرمایه گذاری ۲۰۳ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۲۰ نفر مورد بهره برداری قرار گرفت و مجموعه بوم گردی شامل ۱۰ واحد بوم گردی نیز با اعتبار ۶ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲هزار و ۲۰۰ متر و زیر بنای ۹۳۰ متر در روستای گلشن این منطقه آزاد افتتاح شد.  
 پروژه هایی که امروز به بهره برداری رسید در مجموع با اعتبار ۶۲۳ میلیارد ریال احداث شد و ۲۸۹ نفر به صورت مستقیم در آنها مشغول به کار شدند.  
منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد شمال کشور است.  

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha