تلاش راهداران زهک برای جلوگیری از قطع راه ارتباطی ۱۷ روستای درگیر توفان

زاهدان- ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زهک در شمال سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای راهداری این شهرستان با جمع‌آوری چهار هزار و ۹۸۱ متر مکعب ماسه بادی از سطح مسیرهای ارتباطی از بسته شدن راه ارتباطی ۱۷ روستای منطقه خودداری کردند.

ابراهیم شفیعی مقدم روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: وزش بادهای ۱۲۰ روزه سیستان سبب به حرکت درآمدن شن‌های روان در سطح مسیرهای ارتباطی زهک می‌شود به طوریکه امروز توفان با سرعت ۸۰کیلومتر بر ساعت علاوه‌بر کاهش دید افقی تا یکهزار متر احتمال بسته شدن مسیر ارتباطی ۱۷ روستای این شهرستان با جمعیتی بیش‌از ۲ هزار و ۴۲۶ خانوار را به همراه داشت.

وی ادامه داد: در این راستا حضور به موقع نیروهای راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زهک در مسیرهای توفانی این شهرستان، از بسته شدن مسیرهای ارتباطی منطقه جلوگیری و زمینه تردد روان روستاییان منطقه را فراهم کردند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زهک افزود: در این عملیات ۹ نفر از همکاران این اداره با استفاده از پنج دستگاه ماشین‌آلات راهداری نسبت به جمع آوری و حمل حدود پنج هزار مترمکعب ماسه بادی از سطح راه‌ها و تنقیه سه دستگاه پل اقدام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha