۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۹:۳۲
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 83921225
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده بوکان: مجلس یازدهم برای حل مشکلات اقتصادی مردم مصمم است

مهاباد- ایرنا- نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم برای حل مشکلات معیشتی مردم و رفع تنگنای اقتصادی کشور مصمم بوده و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

انور حبیب‌زاده روز دوشنبه در آیین افتتاح مدرسه پنج کلاسه خیرساز شهر سیمینه در جمع مردم و مسوولان بوکان افزود: تحریم ظالمانه استکبار جهانی به ملت ایران و شیوع ویروس کرونا مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است که مجلس یازدهم مصمم است با همکاری و تعامل دولت و دیگر دستگاه ها این مشکلات را برطرف کند.

وی ادامه داد: زمان و وقت برای نماینده و دیگر مسولان اجرایی نباید مهم باشد و در هر شرایط باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند تا بتوانیم شرایط بد اقتصادی مردم را حل و برای آن چاره اندیشیده شود.

 نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به هیچ عنوان مشکلات پیش رو، ملت و مجلس  را ناامید نخواهد کرد، افزود: یک اراده قوی بین نمایندگان به وجود آمده است که این مشکلات را برطرف کنیم تا کشور در مسیر توسعه و پیشرفت قرار بگیرد.

در این مراسم مدرسه پنج کلاسه خیّر تهرانی به بهره‌برداری رسید.

۲۵ طرح عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی شاخص طی هفته دولت در مجموع با ۴۸۶ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha