۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۰۲
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 83916008
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارفرمایان  بوشهری حق بیمه را از مرورگر کروم پرداخت نکنند

بوشهر- ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: باتوجه به اینکه کارفرمایانی که نسبت به پرداخت حق بیمه جاری و معوقه کارگاه به صورت الکترونیک از طریق آخرین نگارش جدید مرورگر کروم اقدام کرده اند با مشکلاتی روبرو شده اند دیگر از این مرورگر استفاده نکنند .

عبدالله شیرکوند روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: باتوجه به اطلاعات واصله وبررسی های انجام شده  در مواردی حق بیمه پرداختی توسط کارفرمایان یادشده مجددا به حساب بانکی ایشان برگشت داده شده است.

وی یادآورشد: بنابراین در صورت استفاده از مرورگر کروم نسبت به کنترل صحت حق بیمه پرداختی حداکثر ظرف مهلت قانونی مقرر به منظور عدم تعلق جریمه تاخیر پرداخت حق بیمه اقدام نموده و حتی المقدور تا رفع مشکل مزبور از این مرورگر برای پرداخت حق بیمه استفاده نکنند.

شیرکوند افزود: سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر خدمات خود را از طریق ۱۵ شعبه، ۱۶ شعبه اقماری و ۹ کارگزاری رسمی به مردم ارائه می‌کند. 

وی یادآورشد: شمار بیمه‌شده‎های تامین اجتماعی در استان بوشهر  ۳۴۰ هزار نفر است که با در نظر گرفتن افراد تبعی افراد تحت پوشش سازمان به حدود یک میلیون نفر می رسد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: از این میزان بیمه شده ۸۶ درصد آن بیمه اجباری است بدین معنی که این بیمه شده‎ها در کارگاه‎های مشمول بیمه تامین اجتماعی کار می‎کنند و ۱۴ درصد مابقی نیز شامل بیمه اختیاری مشاغل آزاد و بیمه‌‏های اختیاری است.

شیرکوند افزود: تعداد بازنشستگان و مستمری بگیران زیرمجموعه تامین اجتماعی در استان بوشهر ۳۰ هزار و ۶۲۴ نفر است که ماهانه ۷۰ میلیارد تومان به آنان پرداخت می‎شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: مطالبات سازمان تامین اجتماعی در این استان از کارفرمایان ۶۷۰ میلیارد تومان است و با توجه به قراردادهای پیمانکاری سنگین این میزان بدهی یک موضوع عادی و طبیعی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha