۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 2051
کد خبر: 83915825
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

راه‌اندازی ۱۱ طرح ورزشی استان مرکزی در هفته دولت کلید خورد

اراک -ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: آغاز خدمات تخصصی ورزشی در ۱۱ طرح استان همزمان با هفته دولت کلید خورده که این مهم دستاورد و هدیه دولت در حوزه نشاط و سلامت است.

«عابد حقدادی» روز پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه، افزود: پیست اسکیت مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن اراک، سالن ورزشی طبقاتی و یک زمین چمن روستایی در شهرستان زرندیه و سالن ورزشی روستای روانج دلیجان از مهمترین طرح‌های ورزشی استان مرکزی است که همزمان با هفته دولت در این خطه  بهره‌برداری می‌شوند.

وی ادامه داد:  زمین چمن مصنوعی فوتبال فجر، سالن چند منظوره و سالن ورزشی بدنسازی در شهرستان، باشگاه سوارکاری، مرحله اول کلوپ گلف و مرحله نخست پیست اتومبیل‌رانی مجموعه ورزشی سرزمین ایرانیان و سالن ورزشی کفاشی‌زاده ساوه، از دیگر طرخ‌هایی است که هفته دولت امسال در این استان راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: سه زمین ورزشی روستایی و زورخانه نیمه‌ور نیز همزمان با هفته دولت در استان بهره‌برداری می‌شوند.

حقدادی اضافه کرد: پیست اسکیت مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن اراک نیز اماده بهره‌برداری درهفته دولت امسال است که به‌صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رئیس جمهوری و وزیر ورزش و جوانان آماده سازی شده است.

وی اظهار داشت: مجموع اعتبار هزینه شده در طرح‌های مذکور بیش از ۴۹۵ میلیارد ریال است که بخشی از آن از محل اعتبارات استانی و بخشی نیز از طریق بخش خصوصی تامین شده است.

بیش از ۸۰ هزار ورزشکار به صورت سازماندهی شده زیرنظر هیات‌های ورزشی استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha