۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۶
کد خبر: 83914561
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«تلقین» نولان در صدر پرفروش‌های گیشه انگلیس

۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۶
کد خبر: 83914561
«تلقین» نولان در صدر پرفروش‌های گیشه انگلیس

تهران - ایرنا - فیلم «تلقین» به کارگردانی «کریستوفر نولان» با گذشت یک دهه بار دیگر در انگلیس اکران و صدرنشین جدول فروش سینماهای این کشور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ورایتی، در حالی که سینمادوستان مشتاقانه در انتظار اکران فیلم انگاشته نولان هستند، تلقین دیگر اثر برجسته این کارگردان مطرح انگلیسی-آمریکایی ۱۲ اوت (۲۲ مرداد) پس از ۱۰ سال در میان استقبال سینمادوستان بار دیگر در انگلیس اکران شد و با ۲۷۳ هزار و ۷۳۳ دلار فروش، جای فیلم نامتعادل با بازی راسل کرو را در صدر فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های گیشه گرفت.

تلقین یک ماجراجویی شگفت‌انگیز در دل حقیقت و لایه‌های متعدد توهم و خیال است. در این فیلم لئوناردو دیکاپریو در نقش دام کاب به رویای سوژه‌های موردنظر خود دستبرد زده و بدین ترتیب اسرار مهم و مورد نیاز سازمان‌های جاسوسی و شرکت‌های تجاری و چندملیتی را از استخراج می‌کند.

براساس آخرین آمار منتشر شده از شرکت کام اسکور، نامتعادل این هفته با ۱۶ درصد افزایش نسبت به هفته‌ای که گذشت، ۱۷۹ هزار و ۶۹۵ دلار فروش کرد و در جایگاه دوم قرار گرفت.

پینوکیو ساخته ماتئو گارونه نیز با ۱۴۳ هزار و ۱۶۵ دلار فروش، جایگاه سوم را در فهرست پرفروش‌ها به دست آورد.

در هفته پیش رو، سینماهای انگلیس شاهد اکران فیلم‌هایی چون آوا ساخته صدف فروغی، کمدی عطرها از گرگوری ماگنه (Grégory Magne)، گوسفند بدون چوپان و کودک کاراته باز خواهند بود. با این حال تمام نگاه‌ها به انگاشته است که ۲۶ اوت (۵ شهریور) روی پرده می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha