حوادث ناشی از کار جان ۳۴ نفر در آذربایجان‌شرقی را گرفت

تبریز- ایرنا- مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی‌ گفت: در مدت سپری شده از سال جاری ۳۴ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خودرا از دست دادند.

علی صفائی فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه همه جان باختگان حوادث ناشی از کار در استان مرد بودند، افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۱ نفر بود، ۱۳ نفر افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: در این مدت تعداد ۴۰۲ نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۱۱ نفر زن و بقیه مرد بودند.

صفائی فرد گفت: در تیر ماه امسال نیز ۵ نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آماردرمقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن ۲ نفر کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: در این مدت ۱۳۴ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که ۲ نفر از آنها زن بودند که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش ۵ درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی‌ افزود: تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال ۹۸ برابر با ۹۶ نفر بود که یک نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند.

وی یادآوری کرد: تعداد کل مصدومین حوادث کار مراجعه کننده به پزشکی قانونی آذربایجان شرقی در سال ۹۸ برابر با یکهزار و ۳۲۵ نفر بود که از این تعداد ۳۵ نفر زن و یکهزار و ۲۹۰ نفر مرد بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha