۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 83911765
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۶ بیمار جدید کووید ۱۹ در البرز بستری شدند

۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۳
کد خبر: 83911765
۸۶ بیمار جدید کووید ۱۹ در البرز بستری شدند

کرج - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز اعلام کرد که از مجموع ۴۶۰ بیمار مراجعه کننده به مراکز درمانی استان در ۲۴ ساعت گذشته ، ۸۶ بیمار مشکوک و قطعی کرونا بستری شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، دکتر حسین کریم روز سه شنبه گفت: مجموع کل  موارد بستری شامل  قطعی و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز  ۱۴ هزارو ۳۳۸ نفر  بوده که از این تعداد  ۱۳ هزار و ۴۹ نفر مورد قطعی مثبت کرونا تشخیص داده شده است.

وی  با بیان اینکه در زمان حاضر  تعداد ۴۷۳ نفر شامل موارد  قطعی و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند، افزود: از این تعداد  ۱۹۵ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ می باشند. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه تعداد  ۱۰۴ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن ۵۰ هستند، تصریح کرد : تعداد بیماران بستری شده ی بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۱۹ نفر رسید. 

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته  پنج بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان البرز به ۸۶۵ نفر رسید.

 کریم  تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۲ هزار و ۹۷۹ نفر  از مراکز درمانی ترخیص شده اند که ۵۷ نفرآنان مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha