نامزدهای ریاست فدراسیون دوومیدانی اعلام شدند/ کیهانی تایید نشد

تهران- ایرنا- اسامی نامزدهای ریاست فدراسیون دو و میدانی در حالی اعلام شد که صلاحیت «مجید کیهانی» رییس سابق این فدراسیون با ارزیابی وزارت ورزش و جوانان تایید نشد.

ثبت نام از نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون دو و میدانی ششم تا ۲۰ مرداد انجام شد و ١٣ نامزد برای حضور در این انتخابات ثبت نام کردند.

نامزدهای ثبت نام کننده برای ریاست فدراسیون دو و میدانی عبارت بودند از: کرمعلی ایرجی، ایوب بهتاج، سیدحسین جلالی، افشین داوری، حمیدرضا فردین پور، مریم منظمی، حبیب الله دشتی، مجید کیهانی، محمدرضا محققی، روح الله محمدی، حامد جولایی، مصطفی زرین افضل و هاشم صیامی.

با این حال از میان این نامزدها تنها هشت نامزد مورد تایید وزارت ورزش و جوانان قرار گرفتند که صلاحیت مجید کیهانی به دلیل عملکرد نامطلوب در دوره مدیریت چهار ساله تایید نشد.

همچنین کرمعلی ایرجی، حبیب الله دشتی، حمیدرضا فردین پور و روح الله محمدی میرزایی نیز  به دلیل اینکه فاقد شرایط مندرج در تبصره ۲ ماده ۶ آیین نامه انتخابات رییس فدراسیون بودند، تایید صلاحیت نشدند.

مجمع فدراسیون دو و میدانی پیش از این در ۱۹ اسفندماه سال گذشته برگزار و افشین داوری به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد اما به دلیل نبود روسای چند هیات استان این انتخابات مورد قبول واقع نشد. بنابراین به‌دنبال تجدید انتخابات ریاست فدراسیون دو و میدانی از سوی وزارت ورزش و جوانان، مهدی مبینی به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد.

ریاست «مجید کیهانی» بر این فدراسیون پانزدهم شهریورماه سال گذشته به پایان رسید اما مدت ریاست وی تا پایان رقابت‌های قهرمانی جهان در قطر و شرکت در مجمع عمومی فدراسیون جهانی تمدید و پس از آن، کیهانی هدایت این فدراسیون را به «ایرج عرب» به عنوان سرپرست این فدراسیون سپرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha