۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۵۲
کد خبر: 85479694
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملی‌پوش اسکیت: برای تامین زندگی چاره‌ای جز خداحافظی ندارم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش اسکیت هنری ایران با بیان اینکه برای تشکیل خانواده و تامین آینده خود چاره‌ای جز خداحافظی از ورزش حرفه‌ای ندارد گفت: امیدوارم با توجه به هزینه‌ بالای رشته‌های مختلف، شاهد کمک‌های بیشتر در این حوزه باشیم.

محمود نیک‌پور روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سطح مسابقات انتخابی تیم ملی، بسیار بالا و شاهد عملکرد خوب بانوان بودیم، در بخش پسران هم اتفاق خوبی رقم خورد و افزایش تعداد نفرات نوید بخش روزهای خوبی در این رشته است.

وی ادامه داد: در رشته‌ ما پرش بسیار مهم است و امروز شاهد پرش‌های خوبی از سوی نفرات شرکت کنده بودیم. امیدوارم با این شرایط در رقابت‌های آسیایی و جهانی بتوانیم عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشته و بر روی سکوهای قهرمانی تکیه بزنیم.

ملی‌پوش اسکیت هنری در واکنش به اینکه جوایز پرداخت شده از سوی وزارت ورزش تا چه میزان در ایجاد انگیزه قهرمانان تاثیرگذار است، گفت: جایزه همیشه باعث انگیزه می‌شود، البته در این میان باید به هزینه‌هایی که ورزشکاران در رشته‌های مختلف انجام می‌دهند هم توجه داشت. اسکیت از جمله رشته‌های پرهزینه است و فقط چرخی که من برای مسابقات استفاده می‌کنم ۱۲۰ میلیون تومان هزینه دارد که برای حضور در مسابقات باید هزینه‌های جانبی و جاری را هم حساب کرد.

نیک‌پور گفت: بدون شک با حمایت‌ وزارت ورزش و جوانان از قهرمانان، شاهد افتخارآفرینی بیشتر در میادین آسیایی و جهانی و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان خواهیم بود. البته خداحافظی من از ورزش حرفه‌ای ربطی به جوایز نداشت و علت اصلی آن این است که باید به عنوان یک مرد به فکر زندگی و درآمدی باشم تا بتوانم تشکیل خانواده بدهم. ورزش ما از ابتدا دلی و عشقی بود و بعد از تجلیل ریاست جمهوری از قهرمانان ورزشی، از سوی فدراسیون هم تقدیر شدیم که این هم اتفاق خوبی بود.

گفتنی است این ملی‌پوش اسکیت هنری در رقابت‌های اسکیت قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا در رده سنی بزرگسالان به مدال برنز قناعت کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha