۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۲۷
کد خبر: 83909409
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر ورزش: کبدی پدیده ورزش ایران است

۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۲۷
کد خبر: 83909409
معاون وزیر ورزش:  کبدی پدیده ورزش ایران است

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: قهرمانی کبدی ایران در بازی‌های آسیایی باعث شد تا این رشته را به عنوان پدیده ورزش ایران بنامیم.

به گزارش ایرنا؛ مهدی علی نژاد روز یکشنبه در مجمع عمومی فدراسیون کبدی که پیش از ظهر امروز برگزار شد ، قهرمانی های مقتدرانه تیم های مردان و زنان در بازی‌های آسیایی ٢٠١٨ جاکارتا را بار دیگر یاد کرد و افزود:  بعد از آن اتفاق خیلی بزرگ، کبدی را پدیده ورزش ایران نام بردیم که صد در صد موفقیت به ارمغان آورد .

وی به میزبانی خوب ایران در رقابت‌های جوانان جهان در کیش هم اشاره کرد و اظهار داشت : ایران نشان داد که در زمینه توجه به رده های سنی پایه هم شرایط بسیار خوبی دارد و خودش را  طی این سال‌ها با موفقیت های ارزنده ای که داشته به خوبی نشان داده است .

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: این رشته المپیکی نخواهد شد اما برای استمرار در موفقیت در بازی های آسیایی ٢٠٢٢ باید همچنان اقدامات خوبی داشته باشند و از طرفی باید بپذیریم که تکرار مدال طلا بسیار بسیار دشوار است و لازمه اش برنامه ریزی خوب، منسجم و هدفمند است .

علی نژاد افزود: کبدی ایران یکی از ۲  قطب برتر در دنیا است که این مهم ماحصل تلاش تمام دست اندرکاران قبلی و کنونی فدراسیون است و وزارت ورزش هم حمایت خود را تداوم می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha