۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 83901325
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رشد ۲ برابری جذب سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی قزوین

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان طی چهار سال گذشته ۲ برابر شده است.

حمیدرضا خانپور روز یکشنبه در دیدار با رئیس و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قزوین افزود: در حال حاضر ۱۶۰۰ سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین جذب شده اند. که نیمی از آنها مربوط به چهار سال اخیر بوده است.

وی افزود: طی چهار سال اخیر به میزان کل همه ادوار شاهد جذب سرمایه گذار در شهرک های صنعتی استان قزوین بوده ایم.

این مسوول گفت: همکاری رسانه ها و معرفی قابلیت ها و ظرفیت های استان قزوین در حوزه های اقتصادی و صنعتی در جذب سرمایه گذاران موثر بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در ادامه با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار، اظهار داشت: با همکاری رسانه ها و تلاش مدیران، فرهنگ سرمایه گذاری در استان بالا و در سطح کشور الگو است که باعث شده تا در جذب سرمایه گذاری جزو استان های مطرح و موفق کشور باشیم.

این مسوول اظهار داشت: امیدواریم با همراهی رسانه ها و فعالان بخش خصوصی و دستگاه های مختلف اجرایی در سال جهش تولید بتوانیم در تحقق این شعار موفق عمل کنیم.

خانپور در ادامه با قدردانی از خبرگزاری ایرنا در پوشش اخبار شرکت شهرک های صنعتی،گفت: این رسانه با اخبار و گزارش های خود از خدمات و فعالیت های انجام شده، خبرهای امیدبخشی را به مردم استان داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha