۱۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۳۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 83900534
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل سایپا ۲ غایب دارد

۱۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۳۵
کد خبر: 83900534
تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل سایپا ۲ غایب دارد

اهواز - ایرنا - تیم فوتبال فولاد خوزستان در غیاب ۲ بازیکن مصدوم خود به مصاف تیم سایپا می‌رود.

به گزارش ایرنا باشگاه فولاد خوزستان شنبه اعلام کرد این تیم در بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل سایپا سینا زامهران و ایوب والی کاپیتان خود را به دلیل مصدومیت در ترکیب خود ندارد.

دیگر بازیکنان تیم به لحاظ جسمی شرایط خوبی داشته و آماده بازی هستند، فولادی ها برای گرفتن امتیاز از این دیدار خانگی آماده ارائه یک بازی جذاب و تماشاگرپسند هستند.

شاگردان نکونام هدفشان کسب سهمیه آسیایی بوده و اگر در بازی با سایپا به برتری برسند می توانند با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در مکان سوم جدول رده بندی قرار گیرند.

تیم فولاد در ۲ مسابقه دیگر خود به دنبال کسب امتیاز است تا علاوه بر اینکه از کورس با دیگر رقبا عقب نمانند، جایگاهشان را در جدول بهبود دهند.

تیم فولاد در هفت بازی قبلی خود پس از وقفه چهار ماهه برابر استقلال، ماشین سازی، پرسپولیس، ذوب آهن، نساجی، گل گهر و نفت مسجدسلیمان به چهار برد، ۲ شکست و یک تساوی دست یافت.

دیدار رفت ۲ تیم فولاد و سایپا با تساوی بدون گل به پایان رسید.تیم فولاد تاکنون ۲ بار و سایپا یک مرتبه قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده اند.

تیم فولادخوزستان از ساعت ۲۱ دوشنبه ۲۰ مردادماه به مصاف تیم سایپا در اهواز خواهد رفت، فولادی‌ها در حال حاضر با کسب ۴۶ امتیاز در مکان چهارم و سایپا با ۲۷ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha