۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۳۸
کد خبرنگار: 2163
کد خبر: 83898112
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آغاز توزیع چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گنبدی

گنبدکاووس - ایرنا - توزیع چهار هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از شیوع و همه‌گیری کرونا در آستانه عید سعید غدیر توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با همراهی و مشارکت نیکوکاران این شهرستان در قالب مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس چهارشنبه هنگام توزیع این بسته‌های معیشتی در روستای باغلی‌مرامه این شهرستان به ایرنا گفت: این بسته های غذایی در مجموع هشت میلیارد ریال ارزش دارد.

سرهنگ رمضانعلی قاسم‌پور یادآور شد: ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس در مرحله اول این رزمایش و در راستای منویات مقام معظم رهبری ۱۱ هزار بسته معیشتی و ۸۰ هزار عدد ماسک با همکاری نیکوکاران این شهرستان تهیه و بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده توزیع کرد.

وی اضافه کرد: این نهاد انقلابی همچنین در نظر دارد با دعوت از نیکوکاران گنبدی و در آستانه شروع سال تحصیلی جدید نسبت به تهیه بسته‌های لوازم تحریر و توزیع آن بین دانش آموزان نیازمند اقدام کند.

سرهنگ قاسم پور، تلاش برای تهیه برخی لوازم زندگی به منظور کمک به ازدواج آسان جوانان در بین خانواده‌های بی‌سرپرست و کمتر برخوردار را از دیگر برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس ذکر کرد و از نیکوکاران خواست در این طرح مشارکت کنند.

شهرستان گنبدکاووس ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دارد که در دو نقطه شهری و ۱۶۷ روستای دارای کد شناسایی و حدود ۴۰ نقطه جمعیتی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha