۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۱۲
کد خبرنگار: 1010
کد خبر: 83893386
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱ طرح آموزشی و عمرانی در دانشگاه کاشان اجرا می‌شود

کاشان- ایرنا- رییس دانشگاه کاشان از اجرای ۱۱ طرح آموزشی، عمرانی، ورزشی و خدماتی با همکاری خیران در این مرکز علمی خبر داد.

عباس زراعت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، پیشرفت فیزیکی این طرح ها را در مجموع ۵۵ درصد اعلام و اضافه کرد: برای اجرای آنها افزون بر ۵۴۲ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی بیان کرد: مرکز بهداشت، درمان و مشاوره، مرحله دوم خوابگاه مبینی، مرکز مطالعات و تحقیقات علوم قرآن و حدیث، آزمایشگاه زیست فناوری، تعمیر و تجهیز خوابگاه شهید منصور با زیربنای پنج هزار و ۶۵۰ مترمربع و سرمایه‌گذاری ۱۸۱ میلیارد ریال از سوی خیران در حال ساخت و آماده‌سازی است.

رییس دانشگاه کاشان ساخت دانشکده معماری و هنر (پژوهشگاه فرش) را از دیگر طرح‌های در دست اجرا برشمرد و اظهار داشت: اعتبار این طرح با زیربنای هشت هزار و ۱۰۰ مترمربع و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد، نزدیک به ۲۲۰ میلیارد ریال است و بر اساس برنامه زمان‌بندی، مهر امسال آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی همچنین از پایان عملیات اجرایی درمانگاه سلامت دانشگاه کاشان با زیربنای ۹۵۰ مترمربع خبر داد و یادآور شد: این طرح بهداشتی درمانی که با اعتبار یک میلیارد ریال اجرا شد، آماده بهره‌برداری برای ارایه خدمات به دانشجویان و کارکنان دانشگاه است.

زراعت از ساخت تصفیه‌خانه با ظرفیت یک هزار مترمکعب، زمین ورزشی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع و توسعه آشپزخانه و سلف سرویس به عنوان دیگر طرح‌های در دست اجرای دانشگاه کاشان نام برد و اضافه کرد: برای ساخت این طرح نیز ۲۴۸ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

نزدیک به ۹ هزار نفر دانشجو در ۲۰۰ رشته گرایش در ۱۱ دانشکده و ۱۲ پژوهشکده دانشگاه کاشان به تحصیل اشتغال دارند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha