۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۴
کد خبر: 83890398
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بوشهر: خدمات نظام باید به مردم اعلام شود

بوشهر- ایرنا- فرماندار بوشهر گفت: هرچند هنوز مشکلاتی وجود دارد اما کارها و خدمات زیادی در شهرها و روستاهای دور و نزدیک این استان برای رفاه حال مردم انجام شده‌است که این خدمات را باید صادقانه به مردم اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، عباس جمشیدی روز پنجشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهر چغادک از توابع شهرستان بوشهر افزود: همه مسئولان نسبت به نظام جمهوری اسلامی امانتدار هستند و هنر ما این است که در این شرایط سخت با انسجام و اتحاد پای کار ایستاده و برای مردم کار کنیم.

وی بیان کرد: خدمت‌ رسانی صادقانه منجر به رضایت مردم و نتیجه آن نیز مشروعیت بهتر نظام و تبعیت از رهبری و دفاع از ناموس و وطن را به دنبال دارد.

فرماندار بوشهر تاکید کرد: در این شرایط سخت که تحریم‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی بیشتر شده‌است باید با صبر و تحمل این دوران را پشت سرگذاشت.

وی ادامه داد: باتوجه به تبعات ناشی از مشکلات موجود در جامعه، مسئولان و دست اندرکاران شهرستان باید با اراده جدی، وحدت و همدلی  برای کمک به مردم اقدام کنند.  

فرماندار بوشهر اضافه کرد: افراد و مسئولان در کنار بیان دستاوردهای قابل توجهی که صورت گرفته مشکلات را نیز گوشزد کنند زیرا به طور حتم هنوز کاستی‌هایی وجود دارد که باید از سر راه برداشته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اولین شعله‌های بیماری کرونا در شهر چغادک به دلیل مراوده با استان خوزستان به وجود آمد و در همه گیری اخیر نیز این شهر بیش از همه مناطق مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در آن شناسایی شد به همین دلیل این شهر برای استان بسیار مهم است.

دکتر سعید کشمیری افزود: مردم باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت جدی و دقیق اقدام کنند زیرا این شهر دروازه ورودی بیماری به استان است.

وی ادامه داد: هرچند با اعمال محدودیت‌ها و همکاری مردم میزان ابتلا در استان و بستری‌ها از حالت انفجاری که داشت ثابت مانده اما باید این رعایت بهداشت و دستورالعمل‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

 کشمیری تاکید کرد: با توجه به بافت مردمی خاص شهر چغادک انتظار می‌رود برای کنترل بیماری مسئولان شورا و  امام جمعه نسبت به توجیه مردم در زمینه بیماری کرونا و رعایت مراودات آنها اقدام کنند.

وی بیان کرد: اشاعه بیماری در شهر چغادک بیشتر به دلیل برگزاری برخی مراسم‌ در منزل است که ادامه این روند ممکن است خسارت‌های زیادی از جمله تلفات جانی به دنبال داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به طرح توسعه درمانگاه چغادک گفت: در برنامه توسعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یک مرکز درمان بستر برای این شهر پیش بینی شده و در مرحله تصویب نهایی است و در صورت تصویب یک مرکز یکهزار و ۷۰۰ متری شبیه یک بیمارستان محلی پیش بینی شده که امکان خدمات رسانی و نگهداری بیماران به مدت ۲۴ ساعت را دارد.

وی افزود: با توجه به جمعیت شهر چغادک توسعه اورژانس این شهر از اولویت‌های کاری این شهر است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha