وضعیت کافی شاپ ها و قلیان خانه های یاسوج نامناسب است

یاسوج- ایرنا- دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت کافی شاپ ها و قلیان خانه های شهر یاسوج مورد بازرسی قرار گرفت و بررسی از این صنوف نشانگر وضعیت نامناسب و اسفناک این مکان هاست.

سید علی ملک حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی در استان تاکنون در ۲ مرحله اجرا شده است.

وی افزود: در مرحله نخست برخورد با خودرو سواران و افراد ماجراجو در ساعت میانی و پایانی شب در شهر های استان در دستور کار قرار گرفت.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این اقدامات با حضور پلیس راهور و نیروی انتظامی اجرایی شد و ۱۴۵ دستگاه خودرو توقیف و پس از انتقال به پارکینگ، ضمن اعمال جرایم، برای برخی از مالکان آنها پرونده کیفری تشکیل شد.

ملک حسینی ابراز داشت: در مرحله دوم این طرح، وضعیت نابسامان کافی شاپ ها و قلیان خانه های سطح شهر، مورد بازرسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این بازرسی، دستگاه هایی همچون تعزیرات حکومتی، نمایندگان شبکه بهداشت و اتاق اصناف حضور داشتند و نسبت به پلمپ ۱۰ مورد از این مراکز اقدام و برای برخی نیز پرونده قضایی تشکیل شده است.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مرحله سوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیز به زودی در استان اجرایی می شود.

ملک حسینی تاکید کرد: برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت شهروندان و کسانی که به حقوق شهروندی دیگران تجاوز می کنند، صورت می گیرد.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: عموم مردم اعم از زن و مرد و حتی اطفال، حق تردد بدون مخاطره در شهر را دارند و نباید برای آنان مزاحمتی ایجاد و یا مورد تعرض قرار بگیرند.

ملک حسینی به هنجار شکنان هشدار داد و تاکید کرد که دادستانی در مرکز استان و سایر شهرستان ها به سراغ افرادی که اقدام به درگیری، حمل سلاح گرم و دیگر اعمالی که موجب سلب آسایش و امنیت مردم می شوند ، خواهد رفت.

پیش از این مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمدگفته بود که شمار دکه ها و کافه ها بدون مجوز و نظارت کافی در حال گسترش بوده و آمد و شد افراد به ویژه دانش آموزان به این مکان ها چشمگیر است که می طلبد دستگاه های نظارتی در این خصوص ورود کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha