۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۰۷
کد خبرنگار: 2964
کد خبر: 83886805
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمنان، جرات رویارویی با جمهوری اسلامی ایران را ندارند

یزد – ایرنا – جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد با بیان اینکه دشمنان انقلاب جرات رویارویی با جمهوری اسلامی ایران را ندارند گفت: حفظ آرامش و مقابله با هجمه های دشمنان از وظایف اصلی نیروی انتظامی است.

سرهنگ محمد رضا هاشمی فر روز دوشنبه در جلسه شورای اداری بهاباد با بیان اینکه یکی از ارکان مهم امنیت درنظام جمهوری اسلامی نیروی انتظامی می باشد که به عنوان نماد حاکمیت دردورترین مناطق کشور درحال انجام وظیفه است اظهارداشت : امنیت یک وضع خرد جمعی است نه سازمانی و ابن دو اصل مهم را میتوان از بینش اسلام نتیجه گرفت .

هاشمی فر با بیان اینکه ارزش امنیت ومنزلت حافظان آن و لزوم شدت عمل دربرخورد با برهم زنندگان نظم وامنیت برکسی پوشیده نیست افزود : مهم‌ترین شرط پایداری امنیت در هر جامعه‌، همکاری همه نهادهای اجتماعی، مشارکت مردم با پلیس و برخورداری از اعتماد مردم است .

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در سایه ولایت، حافظ امنیت و بخش مهمی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است اظهار داشت : هدف تمامی پیامبران نظم وامنیت عمومی بر مبنای کتاب الهی بوده است که مورد منت خداوند وشایسته سپاس قرار گرفته است.

هاشمی فر در این مراسم با اشاره به گسترش ویروس کرونا و قدردانی از مدافعان سلامت ، تلاش دشمنان نظام برای تشویش اذهان عمومی برای ایجاد بحران اجتماعی در کشور اظهار داشت : هرکجا که ناامنی وجود داشته باشد نیروی انتظامی با صلابت و اقتدار ورود پیدا کرده است.

وی با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح از ابتدای بحران کرونا در کنار دولت برای مقابله با آن بوده است، یادآور شد: انشالله به‌ زودی با همکاری مردم شاهد قطع زنجیره کرونا در کشور خواهیم بود.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد درفاصله ۲۰۰ کیلومتری شرق استان یزد قراردارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha