رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی:‌ آماده اجرای ۱۳ طرح ملی هستیم

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: پس از مطالعات میدانی و آماری ۱۳ طرح در اولویت اجرا قرار دارند که متناسب با این محورها برنامه‌های پیشنهادی ارایه خواهند شد.

به گزارش ایرنا، «افشین ملایی» امروز (یکشنبه) در نشستی مشترک با سازمان‌های زیربط این فدراسیون ضمن اشاره به تغییر رویکرد فدراسیون از رویداد محوری به مساله محوری اظهار داشت:‌ تاکنون تمامی ظرفیت‌های فدراسیون در خدمت رویدادهای ورزشی بوده است. هر چند این رویدادها به تنهایی قادر به پاسخگویی نیازهای حرکتی و رفع آسیب‌های ناشی از کم تحرکی نیستند. رویکرد مساله محور براساس بازاریابی اجتماعی ورزش‌های همگانی استوار است و این امر در پی تغییر رفتار مخاطبان جامعه این ورزش تحقق می‌یابد.  

وی خاطر نشان کرد:  چهار سیستم در این نگرش مبنای عملکرد سازمان‌های فدراسیون خواهند بود که شامل جامعه فعال مبتنی بر اصلاح نگرش و باور اجتماعی نسبت به ورزش، محیط فعال برای توسعه فضاها، مکان‌ها و تسهیل دسترسی عادلانه با تمرکز بر افزایش بهره‌وری، مردم فعال با هدف توسعه برنامه‌های کاربردی، نوآورانه و جذاب ورزشی با تمرکز بر مشتری‌مداری و سیستم فعال مبتنی بر توسعه همکاری‌های بین بخشی، مسوولیت پذیری و پاسخگویی، اجرای اقدامات هماهنگ و موثر و توانمندسازی منابع انسانی و نیروی کار می‌شود.

وی گفت:‌ پس از مطالعات میدانی و آماری ۱۳ طرح در اولویت اجرا قرار دارند که متناسب با این  محورها برنامه‌های پیشنهادی ارایه خواهند شد.  

«افشین ملایی» هفته گذشته با کسب ۲۶ رای از مجموع ۴۱ رای ماخوذه برای چهار سال ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفت.  

پیش از این فدراسیون با سرپرستی احمد گواری و افشین مولایی اداره می‌شد و ریاست چهارساله آن برعهده علی مجدآرا بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha