آل سعود مایه ننگ جهان اسلام است 

یاسوج- ایرنا- امام جمعه موقت یاسوج گفت: آل سعود به عنوان نوکر حلقه به گوش آمریکا و رژیم صهیونیستی انواع جنایت ها را علیه مسلمانان یمن مرتکب می شود و مایه ننگ جهان اسلام است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج با تسلیت ۶ مردادماه سالروز شهادت مظلومانه زائران خانه خدا از سوی مأموران آل سعود در سال ۱۳۶۶،  اظهار داشت: جمعی از ایرانیان نیز در این حادثه تلخ به شهادت رسیدند. 

وی با تسلیت هفتم ذیحجه سالروز شهادت امام محمدباقر (ع)، افزود: آن حضرت ملقب به شکافنده علوم و دانش هاست. 

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: دوران زندگی پنجمین امام شیعیان اوج گسترش علوم و معارف دینی بود و آن حضرت نیز از چنین فرصتی برای ترویج هر چه بیشتر آموزه های دین مبین اسلام و احکام الهی استفاده کرد.

حجت الاسلام حکمتی نیک عنوان کرد: پنجم مردادماه سال ۱۳۵۸ نخستین آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت الله طالقانی در تهران برگزار شد. 

وی ابراز داشت: آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه آثار و برکات ارزشمندی دارد و ائمه جمعه نیز در ۲ خطبه آن مسائل عقیدتی و امور روز جامعه را برای مردم تبیین و تشریح می کنند. 

امام جمعه موقت یاسوج گفت: ۹ ذیحجه مصادف با ۹ مردادماه ۱۳۹۹ روز عرفه است که در آن مسلمانان و به ویژه شیعبان به دعا، مناجات، نیایش و راز و نیاز پرداخته و دعای عرفه امام حسین (ع) را می خوانند. 

حجت الاسلام حکمتی نیک اظهار داشت: دعوت می شود که قشرهای مختلف مردم کشور و کهگیلویه و بویراحمد استفاده معنوی لازم را از روز مهم عرفه ببرند. 

وی افزود: چند ماه است که مردم دنیا از جمله کشور ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد درگیر بیماری کرونا هستند و تا زمان تولید واکسن یا داروی آن مردم باید برای حفظ سلامت خود مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از ماسک و دستکش استفاده کنند. 

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد سیر صعودی دارد و لازم است که مردم این استان نیز بیش از پیش مراقب سلامتی خود باشند. 

حجت الاسلام حکمتی نیک عنوان کرد: متولیان عرصه سلامت کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای نجات جان مبتلایان به بیماری کرونا تاکنون از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند که قابل تجلیل است.     

  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha