۲ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۲۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 83881813
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی بوشهر نسبت به صاعقه و آتش سوزی مراتع هشدار داد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: از روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده نسبت به احتمال برخورد صاعقه، آتش سوزی مراتع و همچنین احتمال آبگرفتگی مسیل‌ها در برخی نقاط هشدار داده می‌شود.

پیام مساعدی روز پنج‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: خلیج فارس از امروز متلاطم شده و از روز جمعه هفته جاری تا اوایل هفته آینده شاهد ناپایداری‌های جوی خواهیم بود.

وی بیان کرد: از روز جمعه تا اوایل هفته آینده  به سبب نفوذ جریان‌های مونسونی و افزایش شاخص‌های ناپایداری‌های همرفتی، افزون بر تشکیل ابرهای همرفتی، احتمال رخداد ناپایداری‌های موقت جوی در عصرها در مناطق مرتفع شرقی و جنوبی استان وجود دارد.

مساعدی افزود: به همین علت، از روز جمعه سوم مرداد تا روز یکشنبه پنجم مرداد برای ساعت‌هایی از بعد از ظهر تا اوایل شب شاهد رگبار پراکنده باران، رعد و برق و گاهی تندبادهای لحظه‌ای خواهیم بود.

وی یادآورشد: امروز و فردا سرعت وزش جریان‌های جنوبی بر روی خلیج فارس و سواحل استان به ویژه در سواحل مرکزی و جنوبی افزوده می‌شود و در پی آن ارتفاع موج دریا افزایش می‌یابد.

مساعدی با اشاره به اینکه ارتفاع موج تا یک و نیم متر افزایش خواهد یافت، تاکید کرد در این دو روز از ترددهای دریایی غیرضروری خودداری شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha