قدردانی ویژه رئیس جمهوری از استاندار، مردم و ستاد پیشگیری از کرونای کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حجت الاسلام‌ والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری ،قدرشناسی و تشکر ویژه ای از استاندار ، ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و مردم استان به سبب اقدامات و همکاری مطلوب آن ها در رعایت الزامات بهداشتی در این ایام کرونایی داشته اند.

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز شنبه در نشست ویدئو کنفرانسی ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار داشت: بنا بر سخنان رئیس جمهوری تلاش‌های مردم و مسئولان کهگیلویه و بویر احمد در زمینه مقابله با ویروس کرونا مطلوب بوده و از هم استانی ها خواسته شده همچنان به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

وی افزود: استان در محاصره سه استان قرمز از جمله فارس، بوشهر، خوزستان است و چنانچه مردم سهل انگاری کنند باز هم وارد پیک این بیماری خواهیم شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تعامل و همکاری مردم در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی رو به افزایش بوده و امید است همچنان هم ادامه یابد.

کلانتری از تمامی پاساژها، فروشگاه های بزرگ و ادارات در استان خواست از دادن ارائه خدمات به افرادی که از ماسک استفاده نمی کنند و نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی بی توجه اند، بپرهیزند.

وی ابراز داشت: چنانچه مردم مراسمات عروسی را تا اطلاع ثانوی به تعویق بیندازند و مراسمات تدفین و ترحیم را با حداقل آشنایان برگزار کنند تا حدود زیادی می توانیم بر این بیماری غلبه کنیم و مانع از ابتلای افراد زیادی به کرونا شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بدون تردید تجمعات بالای هشت نفر سبب انتقال ویروس کرونا می شود و بحران در پی خواهد داشت.

در این نشست استاندارکهگیلویه وبویراحمد به عنوان موفق ترین استان در مقابله و پیشگیری از شیوع این ویروس و استاندار زنجان به عنوان استان قرمز به تشریح اقدامات خود در این زمینه پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha